Przejdź do głównej zawartości

PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #1 MIĘTOWY NASZYJNIK


Postanowiłam, że wprowadzę na bloga cykl pt. "paznokciowe inspiracje" czyli to co mnie zainspirowało do stworzenia mojego manicure. Kilka pomysłów już siedzi w mojej głowie, a co chwilę dochodzą nowe. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Pierwsza inspiracja jest bardzo łatwa do wykonania. Nie potrzeba żadnych przyżądów tylko dwa lakiery. Do tego mani natchnął mnie naszyjnik. Jest w letnich kolorach, ale co tam. Zmalowałam! :) Całą płytkę paznokcia pomalowałam złotym lakierem, a na niego nałożyłam miętowy, jednak tak, aby nie dotykał brzegów. Wtedy wyszła mi tak jakby złota otoczka.




Wizja tego zestawienia była różna. Myślałam o pomalowaniu paznokci na zmianę, raz miętowy, a raz złoty, ale to zbyt zwyczajne. O zrobieniu ich tak jak na zdjęciach, ale tylko jeden, serdeczny, zostawić złoty. Wersja, która została podoba mi się najbardziej. Jest spokojna, ale nieklasyczna. Efekt mnie zaskoczył. Wyszło bardzo elegancko. Jeśli połączymy inne kolory lub zrobimy z większej ilości, mogą wyjść naprawdę ciekawe rzeczy.

A oto sprawcy zamieszania: Essence Colour&Go 140 Go bold! oraz Golden Rose Rich Color 65. Całość oczywiście przykryta top coatem dla utrwalenia i zrównania warstw.


Jak Wam się podoba moje mani? I co myślicie o takim cyklu? Czekam na Wasze komentarze i jestem bardzo ciekawa co myślicie.


Komentarze

  1. Świetnie Ci to wyszło :D Piękne kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o więcej zdecydowanie ! :D Piękne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podoba :) będzie więcej :)

      Usuń
  3. Jakie ładne zdjęcia :-) No i oczywiście paznokcie bardzo fajnie wyglądają, mam wrażenie, że to malowanie dało optyczny efekt wyszczuplenia płytki. Jak zapuszczę pazury to spróbuję u siebie taki zabieg przeprowadzić :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszczupli za szerokie, albo skróci za długie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).