Przejdź do głównej zawartości

PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #2 KONKURS WIBO: ŚWIĄTECZNY MANICURE


Ostatnio brałam udział w konkursie organizowanym przez Wibo, w którym trzeba było zaprezentować świąteczne paznokcie. Ja nie stworzyłam mani typowo świątecznego, ale zainspirowałam się zimą, która to również towarzyszy nam w tym pięknym czasie.


Zdobienie jest banalne, ale jak widać od razu kojarzy się ze śniegiem i rzuca się w oczy po przez kontrast. I o to chodziło. Cały paznokieć pokryty jest czarnym lakierem, a białym wykonane cieniowanie. Na wierzch biały topper udający płatki śniegu.



To takie proste i nie wiele potrzeba. Wystarczy Wibo Extreme Nails 34, Golden Rose Rich Color 76 oraz podróbka białego topperu GR ze sklepu chińskiego nr 16.


Podoba Wam się taka propozycja świątecznego/zimowego manicure? Bo ja byłam zadowolona z efektu.


Komentarze

  1. Pięknie, chyba skuszę się na coś podobnego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo proste, ale jednocześnie oryginalne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, z granatem wyglądałoby równie dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam i taką wizję, ale był to konkurs Wibo i granatu od nich jeszcze nie posiadam :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)