Przejdź do głównej zawartości

RIMMEL PUNK ROCK


Hej!

Zapraszam Was na mój pierwszy "poważny" post. Dziś na tapecie paznokcie, a na paznokciach Rimmel Salon Pro Punk Rock nr 711. Jestem małym zboczuszkiem jeśli chodzi o lakiery do paznokci, w szczególności te w nieokreślonych kolorach.


Jako, że jestem posiadaczką bardzo jasnej karnacji, ciężko jest nosić niektóre kolory, żeby nie wyglądać trupio lub za bardzo kontrastowo, a Punk Rock to według mnie delikatniejsza alternatywa czerni. Uważam, że ten kolor jest najładniejszy z całej kolekcji Salon Pro, ponieważ jest to ciemny fiolet jednak przybrudzony, szarawy, zimny. Niespotykany. Taka właśnie moja "czerń". Nie jest go łatwo określić. Zobaczcie po porostu zdjęcia. Żeby było jeszcze bardziej punk i rock dołożyłam ćwieki.




Podoba Wam się taki zestaw? A Wy jakie macie/lubicie kolory z tej serii? Ja na pewno jeszcze skuszę się na inne, bo uważam, że cała seria jest bardzo udana, ale ten podbił moje serce w 100%.

P.S. Jaki macie sprawdzony biały lakier? Poszukuję dobrej jakości, ale w przystępnej cenie :)


Komentarze

  1. i jednak od paznokci się zaczyna :) kolor fajny, ja mam z tej serii morelowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak udany debiut:)
    Ten kolor jest chyba najbardziej popularny z całej serii, w sumie nie ma się co dziwić ponieważ jest na prawdę wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor i świetny efekt końcowy :)

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten granat, lubię tą serię lakierów mają fajny pędzelek

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek :)
    Obserwuje od dziś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o biały lakier to polecam Safari - jest trochę gęsty, ale świetnie kryje już przy jednej warstwie i kosztuje około 4zł za buteleczkę ponad 10ml :)
    ten natomiast jest jednym z moich ulubinych lakierów, chociaż najbardziej lubię go solo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).