Przejdź do głównej zawartości

BIŻUTERIA - MOJA WŁASNA


Witam Was późną porą z nowym postem. Na każdym blogu można przeczytać podsumowania roku 2014 lub plany na 2015. Ja jakoś nigdy szczególnie nie planuję, bo wiem, że bywa różnie i w ciągu jednej chwili wiele rzeczy może się zmienić jednak w przypadku bloga mam swoje zamiary.

Nie będę Wam przedstawiać teraz każdego z nich, bo i na nie przyjdzie swój czas. Mam zamiar realizować je stopniowo, (nie od razu Rzym zbudowano :D). Dziś chcę przedstawić Wam jeden z nich. 

Nie wiem czy wiecie, ale lubię od dawna coś przerabiać w biżuterii, którą zakupię lub która zalega u mnie od lat i jest bezużyteczna, bo np. jest niemodna. Czasem wystarczy mała przeróbka, aby dać jej drugie życie. Lubię też tworzyć swoje dzieła od podstaw i mieć coś czego nikt inny nie będzie miał. Chcę teraz połączyć bloga i moje "dzieła", chcę się podzielić tym z Wami dlatego mam zamiar zacząć sprzedawać swoje wyroby. Oczywiście jeszcze muszę ogarnąć kilka rzeczy z tym związanych więc nie będzie to gotowe od teraz, ale skoro już napisałam tego posta, to będę mieć mobilizację, aby zacząć działać.

Jestem ciekawa co o tym myślicie. Czy ktokolwiek kupowałby moją biżuterię? Koniecznie chcę znać Wasze zdanie.


Jestem również tutaj:




Komentarze

  1. ja chcę kupować :D rób tą biżuterię i pokazuj co stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że już niedługo pokażę :-)

      Usuń
  3. Czekam na zdjęcia biżuteria jaką tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).