Przejdź do głównej zawartości

I HEART CHOCOLATE - PIERWSZE WRAŻENIA


Czy ktoś jeszcze nie ma czegokolwiek z Makeup Revolution? Do wczoraj byłam tym kimś ja, ale odwiedził mnie listonosz i przyniósł upragnioną paletkę wygraną w rozdaniu - I Heart Chocolate! Tak więc dziś postanowiłam podzielić się moim pierwszym wrażeniem na temat tego produktu póki to jest jeszcze świeże, a ja wciąż podjarana! :D

Na pierwszy plan wychodzi piękne opakowanie w kształcie topniejącej czekolady, które jest wykonane z tworzywa sztucznego i jest bardzo solidne. W środku jest duże lusterko i znajduje się 16 cieni. 5 z nich jest matowych, 4 z większymi drobinami brokatu, a pozostałe, rzekłabym satynowe. Każdemu z nich przypisana jest nazwa, tak jak ma to Sleek.


Moja paletka zawiera bardzo ładne kolory, które przydadzą się na pewno w każdej sytuacji - na dzień i na wieczór. Są brązy, beże, odcienie ciemne, matowe i błyszczące. Do tego fiolet, zgniła zieleń, matowy jasny róż. Wszystko jest dobrane tak, aby dobrze współgrało. Podoba mi się również to, że dwa jasne odcienie, które będą najwięcej używane, są większe niż pozostałe czternaście.


Pigmentacja jest bardzo dobra. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć cztery kolory przy których niespecjalnie się przykładałam, aby je sprawdzić.


Ja jak na razie jestem nią zafascynowana. Ciekawe jak spisze się już w użytkowaniu. Kiedyś na pewno dokupię sobie coś z Makeup Revolution, ale jest tyle rzeczy, że sama nie wiem co. Może coś polecacie? Ale to głupie pytanie, bo polecacie wszystko :D


Zapraszam Was również tutaj:




Komentarze

  1. Bardzo ładna paletka ;) uwielbiam brązy jeśli chodzi o cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystyka cieni moja :) jeszcze nie mam nic z Makeup Revolution, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja jeszcze nic nie mam z Makeup Revolution ale zbieram się żeby pozamawiać parę rzeczy :) Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wygląd paletki oraz kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją mieć! To są moje kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. są jeszcze inne paletki z tej serii "czekoladowej"? ciekawy blog, dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, są trzy rodzaje :) I Heart Chocolate, Death By Chocolate oraz Naked Chocolate :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).