Przejdź do głównej zawartości

MÓJ MAKIJAŻ TWARZY - SKÓRA TŁUSTA


Każda z nas zna potrzeby swojej skóry twarzy i ma sprawdzone sposoby pielęgnacji. Takie sposoby mam i ja więc może komuś się przyda ten post. Musicie jednak pamiętać, że to jest tylko moja opinia i niekoniecznie musi się u Was sprawdzić taki zestaw kosmetyków jak u mnie, nawet jeśli macie ten sam typ cery co ja.

Zacznę od tego, że moja cera jest tłusta z niedoskonałościami, ale już wiem jak sobie radzić w jednym i w drugim kierunku, a z Wami chcę podzielić się tym pierwszym.

Dawniej, gdy świat blogów i you tuba był nieznany (albo bardzo mało znany), to nie wiedziałam, że każdą skórę trzeba nawilżać. Nawet tłustą. Z tego względu wpadałam w błędne koło. Nie nawilżałam więc produkcja sebum była mocno zauważalna. Dziś wiem, że regularne nawilżanie pomoże nam uregulować ten cykl więc robię to rano i wieczorem. Rano czyli przed makijażem (jak się nie maluję, to również nakładam krem na twarz, ale inny). I tu postawiłam na Ziaję. Nie zawiodłam się.


Ziaja krem wygładzający 25+
25+ to może ja nie mam, ale dużo też mi  nie brakuje :D. Jako, że podkład i puder używam matujący, to krem postanowiłam wypróbować inny. Zawsze stosuję tą zasadę, aby jeden z trzech produktów był np. nawilżający, tutaj padło na krem i jestem bardzo zadowolona. Delikatnie nawilża, a podkład świetnie się rozprowadza i pięknie wygląda na skórze, ponieważ fajnie się w nią wtapia, (ale to też jest zależne od podkładu, a o tym niżej). Bardzo go lubię. Kosztuje około 10 złotych.

Catrice All Matt Plus
Muszę przyznać, że jak na razie to mój ulubiony podkład jaki miałam, a to dlatego, że matuje, a przy tym nie ma suchej konsystencji (nienawidzę takich!). Lubię naturalny wygląd, "satynowy" i on taki jest. Ma konsystencję kremu przez co fajnie się wtapia i nie daje efektu płaskiego matu. Powiedziałabym, że może i nawilża. Oczywiście bez pudru ani rusz, bo zaraz byłabym jak żarówka. Cena około 25 złotych.


Catrice Prime and Fine Translucent Loose Powder
Jeśli kiedykolwiek zamienię dwa poprzednie produkty, to ten nie ma szans. Jest to naprawdę świetny puder, który matuje przez cały dzień. Mogłabym mieć krem i podkład nawilżający, a on dałby radę co najmniej 5 godzin, a u mnie to bardzo długo. Te trzy kosmetyki trwają u mnie 7-8 godzin. Jest to na prawdę świetny wynik i długo szukałam zanim go odnalazłam. Przy tym nie wyglądam jak obsypana mąką, ponieważ jest transparenty, wystarczy niewiele, aby uzyskać pożądany efekt oraz nie daje płaskiego matu. Do tego niska cena, około 16 złotych i wydajność (mam go od maja).

Miałyście któryś z tych produktów, albo macie swój sprawdzony zestaw?


Zapraszam Was również tu:



Komentarze

  1. Koniecznie wypróbuje, coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Generalnie mam złe doświadczenia ze wszystkimi podkładami, które mają "matt" w nazwie :) Ale puder mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz skórę suchą to się nie dziwię, ale jeśli lubisz kremowe, nawilżające podkłady to ten taki jest, a do tego się nie świeci :)

      Usuń
  3. nigdy nie probowalam produktow marki catrice, chyba czas to zmienic :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno skończył mi się mój puder i postawiłam na bambusa z Paese. Nie jestem do końca zadowolona z jego właściwości matujących...:( Wpisuję ten od Catrice na chciejlistę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie miałam, ale na pewno kupie puder Catrice, bo sypkie pudry zużywam w ilościach hurtowych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swojego sprawdzonego zestawu niestety jeszcze nie mam... Moja skóra jest podobna do Twojej - ostatnio dodatkowo mam jeszcze problem z łuszczeniem, co nie wygląda dobrze pod żadnym podkładem. Krem z Ziaji się u mnie nie sprawdza, niestety. Na dzień używam Effaclar, ale ostatnio powoduje u mnie mocne świecenie - znak, że skóra się już do niego mocno przyzwyczaiła. Wszelkie kosmetyki nawilżające lądują na mojej skórze nocą, wtedy nie mam problemu ze spływającym podkładem :) O Catrice sporo słyszałam, ale nie miałam jeszcze okazji używać. Może za jakiś czas się przekonam i kupię. Póki co mam krem CC z Bourjois, który radzi sobie z moją skórą dość dobrze i Revlon Nearly Naked, z którym nie zawsze się dogaduje.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).