Przejdź do głównej zawartości

PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #3 - NIEUDANE


No cóż, dziś niczym się nie pochwalę... Światło do zdjęć okropne, a mani? Mani tym bardziej... Z tych oto dwóch względów nie obsypię Was zdjęciami :(

Sama nie wiem od czego by tu zacząć. Może od tego, że inspiracją jest kokardka do włosów. Swoje paznokcie malowałam wczoraj na raty. Jak wrzuciłam zdjęcie na facbook'a i instagram, to właśnie wtedy pomalowałam je odżywką i położyłam pierwszą warstwę lakieru. Miałam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia więc stwierdziłam, że resztę dokończę wieczorem i tak się stało. Położyłam kolejną warstwę Catrice Walk the lime nr 12, jak się okazało słabo kryje i musiałam dołożyć trzecią. Na lekko podeschnięty lakier położyłam złote ozdoby i pokryłam top coatem Golden Rose Gel Look. Dziś niestety wszystko zaczyna odpryskiwać... Top od GR już miałam na pazurkach i trzymały się jakieś 3 dni, dopiero wtedy robiły się małe odpryski, ale z tym Catrice jest to okropne połączenie. Tłumaczę sobie to jeszcze tak, że mam paznokcie po żelach i w niektórych miejscach sama sobie pozdrapywałam to co powoli odchodziło. Pomysł mani osobiście mi się podoba, jednak muszę spróbować z innymi lakierami, może czarny? Na koniec jedyne zdjęcie, które przedstawia moje wypociny w nienajgorszym świetle.



Mam tylko, że nadzieję następne inspiracje będą ładniejsze, do tego postanowiłam sobie, że ten cykl będzie raz w miesiącu, ponieważ mam też kilka innych pomysłów na posty i jak zrobiłam rozpiskę to tak mi wyszło w kalkulacjach :)

Nie pytam czy się podoba :D


Znajdziecie mnie również tutaj:



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. dziekuję :) może i tak strasznie nie wyglądają, ale jakość lakieru i to odpryskiwanie po niecałym dniu jest nie do zniesienia :(

      Usuń
  2. ślicznie wyglądają, szkoda, że trwałością nie powaliły :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za żółtymi odcieniami na paznokciach, ale ogólnie rzecz biorąc, to nie jest źle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. żółte lakiery z reguły są słabo kryjące ;) a mani i tak fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeee, nie jest źle :) nie łam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny, ja niestety paznokciami nie mogę się pochwalić, cóż okropny nawyk z dzieciństwa powraca w najmniej ospowiednich momentach. Chyba się zmotywuję do zapuszczenia po tym co tu zobaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obgryzanie? ja też dawniej się z tym borykałam, a teraz nie wiem dlaczego to robiłam :D choć gdy tylko coś mi odstaje, robi się mały zadziorek to nie wytrzymuje i zaraz odrywam no i wtedy jest kicha więc coś jednak mi pozostało z dzieciństwa :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).