Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE - STYCZEŃ (2015)


Pierwszy miesiąc 2015 roku już za nami. Jak szybko! Postanowiłam zrobić dla Was, ale i również dla siebie, małe sprawozdanie bloga z tego okresu i śmiało mogę powiedzieć, że styczeń był dobry. 

Wejść na bloga wciąż przybywa, a i wskaźnik obserwatorów nieustannie rośnie. Pewnie dla wielu z Was 39 czytających to nie duża liczba, ale kliknięcia "dodaj do obserwowania" pojawiają się regularnie, nic nie stoi w miejscu, do tego blog ma dopiero 2 miesiące. Dla mnie to i tak sukces, że ktoś chce mnie czytać więc bardzo się cieszę i dziękuję!

Styczeń rozpoczął się dla mnie na blogu dnia 5, od posta Paznokcie w stempelki, który uzyskał nie małą liczbę wyświetleń. W ostateczności uplasował się na drugim miejscu najchętniej czytanych postów, co możecie zobaczyć na pasku bocznym z lewej strony. Jeśli jeszcze nie widzieliście go, to wystarczy kliknąć w pogrubiony tytuł powyżej, a dowiecie się co użyłam, aby go wykonać. 


Zdjęcie to, pojawiło się na facebook'owym profilu Born Pretty Store.

Dnia 10 stycznia pojawił się post na temat moich produktów do makijażu twarzy, który również zyskał dużo kliknięć. Kosmetyków nie zmieniłam i pewnie nie prędko się to stanie więc cały post jest nadal aktualny.


Wpadłam jak śliwka w kompot w stemplowanie i znów pokazałam Wam moje zdobienie na paznokciach, a był to post Paznokcie lekkie jak piórko. Jak klikniecie to pojawi się cała jego okazałość oraz to co użyłam.


Po połowie stycznia wzięłam sprawy w swoje ręce i zdradziłam Wam co planuję wprowadzić na bloga. Pamiętacie? Jeśli nie to zapraszam tataj, a ja mam nadzieję, że niedługo zrealizuję swój plan.

W tym miesiącu wygrałam paletkę cieni Makeup Revolution I Heart Chocolate i podzieliłam się z Wami pierwszym wrażeniem na jej temat. Kolory ma piękne, naturalne, ale i również z błyskiem. Pigmentacja w sam raz. Można używać ich na co dzień i na wieczór. Jeśli chcecie przeczytać całość i oglądnąć zdjęcia kolorów, to odsyłam Was do tego posta.


Przyszedł czas na cykl postów paznokciowe inspiracje, który jak się okazało, stał się hitem wśród najczęściej czytanych. Trochę mnie to dziwi, bo było to nieudane mani, a może taką mają moc tytuły z serii nieudanych? Może wtedy każdy chce zobaczyć "co ona zrobiła"? :D Nie wiem, ale w każdym razie licznik poszedł w górę  więc zapraszam i tym razem! :)


Ostatnim postem w styczniu (oprócz tego) był post "Tanie rozwiązanie", który będzie pojawiać się regularnie na temat tanich, sprawdzonych i dobrych kosmetyków, które są warte uwagi. Myślę, że lubimy takie rozwiązania :). Jeśli jeszcze nie czytałyście go, to zapraszam. Przedstawiam tam tani i dobry rozświetlacz z Bell.


W tym miesiącu rozpoczęłam współpracę z Born Pretty Store czego kompletnie się niespodziewałam i czekam na pierwszą przesyłkę. Oprócz tego, pani przesłała mi baner z 10% kodem zniżkowym na zakupy w ich sklepie do wykorzystania dla Was! Wystarczy kliknąć w baner BPS, który jest na moim blogu w prawym pasku bocznym, a zostaniecie przekierowani prosto na stronę sklepu. Polecam Wam też post jak zamawiać w BPS.


Myślę, że to tyle mojego sparwozdania. Miesiąc  był ciekawy. Wszystkie posty macie podlinkowane więc zapraszam do przeglądnięcia interesującej Was pozycji. Kto przeczytał całość i dotrwał do końca? :)


Zapraszam tutaj:



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że reszta również taka będzie :-)

      Usuń
  2. Jak styczeń tak się dobrze zaczął, to rok będzie fantastyczny :D czego Ci szczerze życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo myślę! Bardzo dziękuję i wzajemnie, również życzę wspaniałych miesięcy :-)

      Usuń
  3. Faktycznie, niesamowicie szybko minął już cały miesiąc! I to nawet nie zauważyłam kiedy.... Ech, czas mi przecieka przez palce, to smutne :c Piękne masz pazurki, ja jestem zupełnym antytalentem na tym polu. Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że do tej pory zalewam swoje skórki... wystarczy ćwiczyć :)

      Usuń
  4. Fajne podsumowanie, cały miesiąc w jednym miejscu:) I można nadrobić to co się ominęło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę styczeń pełen pracy :-) paletka z makeuprevolution ♡ ahhh będę i ja musiała ja sobie sprawić :-) powodzenia w Lutym :-) na pewno będę zaglądać :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę styczeń pełen pracy :-) paletka z makeuprevolution ♡ ahhh będę i ja musiała ja sobie sprawić :-) powodzenia w Lutym :-) na pewno będę zaglądać :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo się działo, sądząc po zapowiedziach będzie się działo jeszcze więcej :) czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Styczeń był u Ciebie bardzo pracowity - ale bardzo dobrzę! Gratuluję współpracy :) Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem - robisz cuda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).