Przejdź do głównej zawartości

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE



Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

Kontigo to nazwa drogerii, która dopiero wchodzi w obieg i znajduje się jak na razie tylko w Warszawie. Posiada swoje marki własne. Jest ich trzy: MOIA, Mystic Warsaw oraz Moov. W skład zestawu dla wygranych uczestniczek wchodziły cztery kosmetyki. Róż, błyszczyk, cień/baza w kredce oraz lakier do paznokci. Moje pierwsze wrażenie było ok. Wszystko ładnie zapakowane w folię i przewiązane wstążeczką. Kosmetyki również ładnie się prezentowały swoim wyglądem zewnętrznym. Czas przejść do rzeczy.

Róż MOIA Orchid
Piękny mocny kolor i równie mocno napigmentowany. Wystarczy dotknąć lekko pędzelkiem, aby kosmetyk nabrał się. Jednak w kontakcie z nim kruszy się. Dla jednych tak mocna pigmentacja to jest plus, dla drugich minus. Na pewno przez to będzie wydajny. Wystarczy go nie wiele, by nałożyć na policzki. Można nim zrobić sobie krzywdę i wyglądać, delikatnie mówiąc, nieciekawie. Jak na razie to nie umiem się nim posługiwać. "Siedzi" cały dzień. Jest go 5g.




Cień/baza Mystik Warsaw Caipi Black
Bardzo miękka kredka, która jest równie mocno napigmentowana co poprzednik. Stosowana solo może się jednak rozmazywać. Używałam jako podbicie koloru, np czarnego wraz z bazą pod cienie. Nie wiem jak sprawdza się jako właśnie przedłużenie trwałości cienia bez bazy, ale wydaje mi się, że może być nie trwała ze względu na jej miękkość. Fajnie się rozprowadza i rozciera. Nie ma podanej ilości.




Błysczyk Moov Super Creamy Lipgloss Daring
Kolor mnie urzekł. To piękny barbie pink w połączeni z jasnym fioletem. Dzięki temu daje chłodny odcień. Nie lubię kiedy błyszczyk jest wodnisty. Wolę te lepiące. Jednak ten ma bardzo przyjemną konsystencję. Nie jest lepiący, ale też i nie wodnisty. Bardzo komfortowy w noszeniu. Pojemność to 5,5 g.



Lakier do paznokci Moov Kida
Kolor Jest cudowny. Delikatna, pastelowa mięta. Zestawiłam ją z innymi odcieniami, które posiadam i ten kolor ma zdecydowanie więcej niebieskiego pigmentu. Trwałości nie sprawdzałam, ale ja i tak często robię manicure więc dla mnie przy jakimkolwiek lakierze to bez znaczenia, a teraz moje paznokcie są po żelach i gorzej utrzymują każdy lakier. Sehe Vite i każdy da radę! Na zdjęciu widzicie trzy warstwy. Po drugiej dalej były widoczne prześwity. Przy malowaniu pojawiały się nieładne zagłębienie od włosia pędzelka. Top coat na szczęście to wygładził. Delikatnie ściągał poprzednią warstwę. Jego pojemność to 6 ml.


Są to kosmetyki polskie. Na etykietach widnieje napis: wyprodukowano przez Hean, Bell i Dars Cosmetics. Jak dla mnie kosmetyki są ok, ale nie powalają. Nie używam ich też zbyt długo i często. Kredkę bardzo rzadko, bo nie maluję się tak mocno na co dzień, róż mam jeszcze poprzedni więc też raz na jakiś czas ten idzie w ruch, lakierem pomalowałam paznokcie na potrzeby posta, a błyszczyk to wiadomo. Nie codziennie używa się tej samej pomadki, choć chyba najbardziej z tego kosmetyku jestem zadowolona. Co myślicie o takich nowościach na polskim rynku? Miałyście coś? Słyszałyście o nich?


Zapraszam również tutaj:




Komentarze

  1. Zupełnie nie znam tych kosmetyków, ale raczej nie mam czego żałować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. po tych opisach jakoś mnie nie porwały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam kocham wszystkie malowidła. :-D Zawszę im więcej tym lepiej i większa zabawa.
    Ściskam gorąco. :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jednak nie lubię jak mało co używam jakiegoś kosmetyku i leży on bezużytecznie :)

      Usuń
  4. Takie intensywne kolory różu i błyszczyka to nie moja bajka ;-) Ale lakier prezentuje się całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. błyszczyk jest ok, ale róż za mocny jak dla mnie, a jestem bladziochem...

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na FB mają swój profil więc można podglądnąć to i owo :)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy trochę mocne kolory mają:-))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.