Przejdź do głównej zawartości

DWIE PROPOZYCJE WALENTYNKOWYCH PAZNOKCI



Walentynki tuż tuż i choć uważam, że to żadne ważne święto, to zmalowałam coś na swoich pazurkach. Jednak nie są to propozycje dla każdego, ponieważ przeważa kolor różowy oraz serduszka. Mam nadzieję, że jednak są tu zwolenniczki takich słodkości na paznokciach i komuś się spodoba.

Pierwsze mani to połączenie błękitu, różu, serduszek i srebrnej tasiemki. Ozdoby, które użyłam leżały już dłuższy czas, a Walentynki do czegoś zobowiązują. Serca są niebieskie więc całość nie mogła być tylko w tym kolorze. Różowy musiał się pojawić. Całość kojarzy mi się z zapakowanym prezentem. 


Oto co użyłam: Essie nr 240 We're in it together, Sensique nr 161, srebrna tasiemka oraz niebieskie serduszka ze sklepu chińskiego.


Drugie połączenie jest całe różowe i futerkowe. Nigdy jeszcze takich paznokci nie robiłam, a okazja ku temu mnie skłoniła. Ozdoba ta również pochodzi ze sklepu chińskiego. Nie zabrakło oczywiście motywu serc.


Lakier bazowy to również Essie jednak nr 223a Off the shoulder oraz wspomniane futerko z chińczyka. Szablon serduszka wycięłam z taśmy klejącej i gdy lakier bazowy zasechł, nakleiłam je. Pomalowałam znów jedną warstwę i to oprószyłam moją ozdobą. Następnie odkleiłam i gotowe.

A jak to u Was wygląda? Czekacie jakoś specjalnie na Walentynki?


Znajdziecie mnie również tutaj:



P.S. Ma ktoś ochotę wziąć udział w świetnym rozdaniu? Zapraszam! LINK



Komentarze

  1. Kochana cudo!!♡
    Masz talent! Ja nawet dziś paznokci na czarno nie umiałam pomalować :-/
    Obie wersje prze prze cudne!!♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana cudo!!♡
    Masz talent! Ja nawet dziś paznokci na czarno nie umiałam pomalować :-/
    Obie wersje prze prze cudne!!♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję, ale znam lepsze dziewczęta ode mnie w tej dziedzinie :)

      Usuń
    2. A tam ja widze Twoje prace i mi to wystarczy :-)

      Usuń
  3. Mimo, że jestem anty-walentynkowa Twoje propozycje baaardzo przypadły mi do gustu! Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe propozycje! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może komuś się przyda inspiracja :)

      Usuń
  5. Futerkowe są strasznie pocieszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne, futerkowe wyglądają naprawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądają kogoś
    Mnie osobiscie drażnią i od razu bym oderwała :D
    Lubie mieć gładkie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne paznokcie :) druga propozycja o wiele bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna różowo-błękitna opcja :) szkoda tylko, że te tasiemki nie chcą się zbyt długo trzymać na paznokciach.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, ale czasem można zaszaleć choćby na jeden dzień :)

      Usuń
  11. Najładniejsze walentynkowe pazurki jakie widziałem. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza propozycja jest cudowna ! Bardzo mi się spodobała w sumie mam gdzieś takie serduszka i zainspirowałaś mnie to "zabawy" z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej podoba mi się pierwsza propozycja. :) jakoś to futerko na paznokciach jeszcze do mnie nie przemówiło. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie są świetne, bardzo oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).