Przejdź do głównej zawartości

FIOLETOWE KWIATY


Jak widać faza na fiolety trwa, sama nie wiem dlaczego. Wybieram je podświadomie :). Dziś prezentuję Wam zdobienie płytką z Born Pretty Store BP-L 008 właśnie w takim kolorze z kwiatowym wzorem.

Motyw ten chodził za mną już od dłuższego czasu dlatego postanowiłam sobie sprawić płytkę, która będzie posiadać takie wzory. Zamówiłam i nie żałuję. Jest świetna. Oprócz wspomnianych kwiatów są jeszcze inne, które również mi się podobają. Razem jest aż 21 pozycji z czego 14 jest całopaznokciowych, a reszta na wybrany obszar. Uważam jeszcze, że te większe płytki lepiej odbijają wzorki niż te mniejsze okrągłe, ale różnica jest minimalna więc bez obaw jeśli chcecie je zamówić. Teraz mam dla Was kilka zdjęć pokazujących jak spisała się moja płytka.



Jak już wspomniałam moje stempelki znów postanowiłam zrobić w fiolecie, a że lakier Golden Rose nr 41 pięknie je odbił to czemu nie? :) Sprawdził się do tego idealnie choć sprawdza się również jako "normalny" lakier na paznokociu no i ma piękny mocny kolor. Płytka to wspomniana BP-L 008, wzór pierwszy z lewej. Jako kolor bazowy posłużył mi Colour Alike nr 488 Danzing.


Post ten nie jest recenzją w ramach współpracy z BPS. Płytkę zakupiłam dużo wcześniej. Jeśli tylko otrzymam produkty do recenzji i taki post się pojawi, napiszę. Natomiast możecie zakupić na stronie sklepu Born Pretty Storeprezentowany przeze mnie produkt (i nie tylko ten) z 10% rabatem na hasło poniżej: 


Zachęcam do skorzystania!

No i jak oceniacie efekt? Ja byłam zadowolona, bo wzór odbił się bardzo dokładnie i nawet prawa ręka wyszła mi ładnie :D.


Znajdziecie mnie również tutaj:




Komentarze

  1. uswielbiam fiolecik- piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyszło super :) tej grubości żłobienia w płytkach odbijają się najlepiej ;) przynajmniej takie jest moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te duże płytki ogólnie są super wyżłobione :)

      Usuń
  3. Ślicznie to wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Do mnie zamówienie z BPS dotarło w ekspresowym tempie - niecałe 2 tygodnie :O Jestem w szoku, bo nie spodziewałam się takiego przyspieszenia i zamówiłam na inny adres xD Teraz za karę poczekam sobie drugie tyle ;) A patrząc na Twoje cudeńka, tym bardziej chciałabym już zacząć bawić się w stempelkowanie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc zapraszam w przyszłości, bo to dopiero początek :D

      Usuń
  5. świetny wzorek na pięknym kolorku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, śliczny ten wzór ♡ sama bym chciała taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, śliczny ten wzór ♡ sama bym chciała taki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co mam Ci napisać? Uwielbiam fiolety na paznokciach więc dla mnie bomba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ślicznie Ci to wyszło :) Ja do tych stempelków jestem za nerwowa i mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze nie mam wprawy, dużo ciapkania zanim mi coś wyjdzie, ale jaka radość :)

      Usuń
  10. Ja również sięgam jakoś podświadomie po fiolety, ten kolor ma jakąś magiczną moc przyciągania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! w ogóle ta płytka jest super, myślę nad zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne paznokcie, również bardzo lubimy fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wlasnie chciałabym kupic jakas tania blaszke na allego ale nie mam pojecia jaką:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).