Przejdź do głównej zawartości

NA BOGATO Z BORN PRETTY STORE

Dzisiejszy post znów paznokciowy, a na tapecie kryształki z Born Pretty Store w pięknych mieniących się kolorach. Jakoś nie mogę się przekonać do lakierów typu "benzynkowego". Duochromy, multichromy, itp. muszą na prawdę mieć to coś, żeby mi się spodobały. Jak dla mnie kojarzą się tylko z  manicure "babcinym" i za cholerę nie wychodzi mi to z głowy gdy na nie patrzę. Te ozdoby jednak wymiatają!

Kryształki, mimo swego uroku osobistego, przysporzyły mi mały problem. Za nic w świecie nie mogłam skomponować zestawu, który mogłabym Wam pokazać. Początkowo miałam zrobić water marble, ale wzorki w ogóle mi nie wychodziły. A to brzydko się zawinęły, a to za dużo lub za mało lakieru dałam, itp. Później był pomysł, żeby zrobić paznokcie na jeden kolor i ustawić jakoś ozdoby. Gdy znalazłam ten właściwy lakier, okazało się, że słabo kryje... O zgrozo! Zaczęłam się bawić w malowanie najpierw lakieru podkładowego, a później tego właściwego, niekryjącego. Zanim wszystko zrobiłam, światło było do kitu, a nie chciałam tego odkładać na kolejny dzień, bo odciśnięcie kołdry nazajutrz gwarantowane. Zmyłam wszystko i jednak dałam sobie spokój. Wczoraj znów rozmyślałam nad tym nieszczęsnym postem i coś wykombinowałam, bardzo strojne mani.


Czas przejść do naszych ozdób - benzynek, które znajdują się w karuzeli posiadającej 12 przegród. Widać to na zdjęciu głównym oraz powyżej. Jest ich cztery rozmiary. 1, 2, 3 i 4 mm. Wielkość taka sama jak w przypadku poprzednich kryształków prezentowanych przeze mnie w ostatnim poście "Paznokciowe inspiracje". Pięknie się błyszczą na fiolet, róż, niebieski, zieleń, żółty jednak to ciemny fiolet im przewodzi. Jak dla mnie największy rozmiar jest za duży. Mam drobne i wąskie paznokcie, do tego są zaokrąglone i największe kryształki po prostu odstają, nawet się nie przykleją. Użyłam dwóch najmniejszych rozmiarów i jak widać nie weszło ich tam za wiele w takim układzie na jaki się zdecydowałam. Możecie je kupić tutaj za około $3. 



Oprócz pięknej paznokciowej biżuterii, użyłam lakier Rimmel Salon Pro 711 Punk Rock, bo ładnie komponował się kolorystycznie z kryształkami oraz Wibo WOW Glamour Sand nr 2. Jest to odcień pięknej fuksji i dalej jest dostępny (nie wiem czy aktualnie posiada nr 2). Lakier z Rimmela pokazywałam Wam w moim pierwszym poście paznokciowym. Jeżeli macie ochotę zobaczyć z czym go zestawiłam i co o nim piszę, to kliknijcie tutaj.






Niestety na zdjęciach mani trochę gorzej wygląda niż w rzeczywistości. Na żywo było bardzo bogate, ale nie z przesadą. Mimo nie dużej ilości lakierów, ale efektownych ozdób, to moja propozycja bardzo kojarzy mi się z Bollywood, a Wam?


Zapraszam również tutaj:



Post ten jest w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Strore. W związku z tym mam dla Was kod rabatowy na 10% zniżki  w tym sklepie na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy nie tylko do paznokci. wystarczy kliknąć w pogrubioną nazwę sklepu w tym poście, a zostaniecie przekierowani na jego stronę. Kod rabatowy znajduje się na zdjęciu poniżej.


Komentarze

  1. Bardzo ładne mani, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie, bo miałam obawy przed publikacją. Mani było zrobione bez konkretnego pomysłu :D

      Usuń
  2. mi takie ozdoby szybko odpadaja;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy zakupić klej do paznokci :) u mnie w sklepie chińskim jest za 1,50 zł :)

      Usuń
  3. super zdobienie :) na bogato, ale bez cienia przesady - podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajne zestawienie z tym piaskiem wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie :D ja bym pewnie zdrapała te kryształki w godzinę po aplikacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no muszę powiedzieć, że mam to samo :D

      Usuń
  6. Wygląda bardzo ozdobnie, ale nie przesadnie. Śliczny mani. :)) a kryształki idealnie pasują do Punk Rock. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne mani, strasznie mi się spodobało, chyba zrobię sobie coś podobnego niedługo bo naszła mnie ochota na ciemne paznokcie a mam te ozdoby ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super :) więc czekam, aż pojawi się post :)

      Usuń
  8. A mi się bardzo podoba! Może dlatego, że uwielbiam tego szarego Rimmelka i wszelkiego rodzaju multichromy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego Rimmela również uwielbiam <3 ozdoby są piękne, ale lakier typu multichrom no niestety nie... :D

      Usuń
  9. Mani na bogato, ale nie przesadzone :)
    Punk Rock świetnie się spisał w roli bazy. Bardzo mi się całość podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).