Przejdź do głównej zawartości

PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #4 + KRYSZTAŁKI OD BPS

Paznokciowe inspiracje "chodzą" za mną od dłuższego czasu jednak czekałam na przesyłkę od Born Pretty Store. Dostałam ją w poniedziałek, do środy nie było mnie w domu, ale odkąd wróciłam zaczęłam działać. Pomysłów mam kilka, albo i kilkanaście więc spodziewajcie się zdobień paznokciowych. Dziś inspiracja zaczerpnięta z bransoletki widocznej na powyższym zdjęciu.

Białe paznokcie, ciągle mam na nie ochotę, ale żeby nie były nudne potrzebowałam srebrnych kryształków, bo te które posiadam są kolorowe i każdy ma inny kształt. Połączenie ich to ciężka sprawa, tym bardziej jak miałam jakiś konkretny kolor na pazurkach, np. czerwony, a ozdoba była, np. zielona. No więc gdy tylko miałam okazję zamówić coś z BPS to sięgnęłam po zwykłe, srebrne kryształki. Od razu wpadła mi inspiracją białą bransoletką. Ozdoby wykonane są z plastiku, ładnie się błyszczą i jestem zadowolona, że w końcu mam jednokolorowe, które bezkarnie mogę łączyć niezależnie od koloru lakieru jakim mam pomalowane paznokcie. Kosztują niecałe $3, często są promocje i są różnej wielkości, tzn. 4, 3, 2 i 1 mm. Na zdjęciu pokazane są wszystkie cztery wielkości. Ja użyłam dwóch środkowych rozmiarów.

A teraz zdjęcia mani :)

Na powyższym zdjęciu jest mój łup z niemieckiego Rossmanna czyli srebrny piasek z różnokolorowymi większymi drobinami od Rival de Loop. Jest słabo kryjący i ja potrzebowałam aż czterech warstw, ale szybko schnie więc nie były mu one straszne :). Do tego jest rzadki, co piaski w zwyczaju tego nie mają, ale to oznacza, że będzie wydajny. Bardzo łatwo się go aplikuje. Na zdjęciach nie wygląda tak pięknie jak w rzeczywistości, ale uwierzcie, że taki właśnie jest. Szkoda, że w naszych Rossmannach nie ma kolorówki RdL lub Alterra. Ta pierwsza wizualnie przypomina produkty z Essence, a druga to kosmetyki naturalne. Posiadam pomadkę z Alterry i jest ok.

Oprócz cudownego piasku Rival de Loop nr 407, użyłam białego lakieru z Golden Rose Rich Color nr 76 no i wspomnianych kryształków z BPS, które możecie kupić tutaj. Manicure jest według mnie bardzo elegancki, klasyczny, a do tego łatwy w wykonaniu, bo nie potrzebujecie posiadania umiejętności malowania skomplikowanych wzorków. Wystarczą dwa kolory lakierów i kryształki lub inne tego typu ozdoby według Waszego uznania.

Ja jestem zadowolona z efektu i nie powstydziłabym się pójść w takim manicure na wesele lub inne tego typu imprezy. Myślę, że może i jakaś pani młoda nie pogardziłaby takim zdobieniem. Co myślicie?

Post ten jest w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was kod rabatowy na 10% zniżki w tym sklepie na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy, nie tylko do paznokci. Wystarczy kliknąć w pogrubioną nazwę sklepu w tym poście, a zostaniecie przekierowani na jego stronę. Kod rabatowy znajduje się na zdjęciu poniżej.


Czekam na Wasze komentarze odnośnie moich "Paznokciowych inspiracji" :)


Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. Ale dostałaś genialny banerek... ze zdjęciem "wyznania lakieroholiczki" :) pazurki świetne. Ja też mam bardzo dużo cyrkonii kolorowych i brakuje mi srebrnych w różnych wielkościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. zarąbiste połączenie i strasznie spodobał mi się ten lakier ;)
    też mam te kryształki i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest po prostu śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie! :) Wyszło delikatne i bardzo eleganckie mani.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdobienie jest naprawdę cudowne ! :) Widać, że włożyłaś w jego wykonanie wiele serca :)
    Zostaję na dłużej i czekam na kolejne posty :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję :) bardzo miły komentarz :)

      Usuń
  6. piękne mani :) piasek jest świetny, mam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękny i elegancki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne paznokcie i bardzo inspirujący blog!! dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej bardzo mi miło :-) cieszę się i dziękuję :-)

      Usuń
  9. piękne mani :)) piaseczek wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie, bardzo elegancko wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te lakiery Golden Rose :)
    Czekam na kolejne zdobienia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).