Przejdź do głównej zawartości

TANIE ROZWIĄZANIE #2 - WIBO EYESHADOW BASE



Wibo ma (chyba) po raz pierwszy w swojej ofercie bazę pod cienie. Ja wzięłam ją pod lupę i już wiem jak się spisuje, a skoro jest w "Tanich rozwiązaniach" to jest dobra!

Moje powieki są dość tłuste i każde cienie zbierają się w załamaniu po kilku godzinach od aplikacji kosmetyku. Uważałam, że nawet baza pod cienie, tym bardziej tania, może nie dać sobie z tym rady. Myliłam się. Teraz nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez tego cudeńka.

Wibo Eyeshadow Base ma piękne, eleganckie, czarne opakowanie z plastiku ze złotymi napisami. Oprócz tego całość jest zamknięta w małym kartoniku. Niestety ilość kosmetyku nie jest podana. Cena wynosi 10 zł. Baza jest bardzo kremowa i transparentna więc nie daje koloru, łatwo i przyjemnie się ją aplikuje. Podbija kolor cieni i co najważniejsze przedłuża ich trwałość.

A teraz uwaga, uwaga! Moje cienie żyły od 8 rano do 1 w nocy! Niezły wynik, prawda? O godzinie około 22-23 zerknęłam w lusterko i wszystko było idealne, tak jak po nałożeniu. Kiedy już zmywałam makijaż, czyli właśnie o 1 w nocy, zauważyłam w jednej zmarszczce na oku małą czarną kreskę. Nie wiem czy to był tusz czy eyeliner, ale myślę, że jednak ten pierwszy, ponieważ używam aktualnie taki, który mi się odbija więc to nie wina bazy. Tak czy owak z działania jestem zadowolona. 


Jedyny minus, który ja zauważam, to jest wydobywanie kosmetyku ze słoiczka. Jest on mały i do tego ma wąski otwór. Aktualnie mam krótkie paznokcie i już jest niewygodnie, a mając długie będzie ciężko. Jeśli zastanawiacie się nad jej zakupem, to bierzcie śmiało, ponieważ cena i jakość nie idą w parze :D. Oczywiście jakość jest dużo wyższa!


Zapraszam również tutaj:



P.S. Mam dla Was link ze świetnym rozdaniem, do wygrania paleta Zoeva! LINK



Komentarze

  1. Między innymi przez dłuższe paznokcie omijam bazy w słoiczkach szerokim łukiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że za takie pieniądze można się wspomóc pędzelkiem :)

      Usuń
  2. Zawsze mozna wydobywac pedzelkiem ;) rozejrze się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. posiadam bazę z KOBO i jestem bardzo zadowolona, ale uważam, że jeśli coś jest równie dobre za niższą cenę, to po co przepłacać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam Kobo i również uważam, że jest ok :)

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze, w sumie pierwszy raz ją widzę.. muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bazę jeśli nie tą to inną, bo makijaż bez tego kosmetyku nie istnieje :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz ją widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tą bazą. kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy najbliższej okazji się na nią skuszę, ponieważ także mam problem z trzymaniem się cieni na moich oczach, a z tego co napisałaś ta baza rozwiązuje ten problem. i do tego ta cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odkąd Wibo wypuściuło tą bazę to czycham i próbuję ja kupić. Jednak w dwóch rossmanach w których byłam nie znalazłam jej. Cena dobra a produkt warty uwagi. Jak znajdę w końcu to się zaopatrzę w tą bazę na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście porządnie "ukryli" tę bazę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez bazy nawet nie sięgam po cienie, bo mam tak tłuste powieki, że po godzinie makijaż mi spływa :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)