Przejdź do głównej zawartości

TANIE ROZWIĄZANIE #3 - EVELINE NAIL THERAPY

Przyszedł czas na przedstawienie kolejnego taniego, ale i zarazem dobrego produktu, a jest nim krem do skórek Eveline Nail Therapy. Ten gadżet to niezbędnik dla każdej z nas, która zmaga się z narastającymi skórkami i chce zadbać o ich wygląd, a tym bardziej jeśli paznokcie są często malowane.

Moje skórki nigdy nie były jakieś duże. Tak naprawdę dopiero od niedawna (około pół roku) stosuję jakiekolwiek kremy czy żele do tego przeznaczone. Regularne usuwanie lub odpychanie ich doprowadzi do zmniejszonego narastania oraz większej wprawy w tej czynności. Tak przynajmniej było w moim przypadku. Ja osobiście preferuję ich odpychanie i teraz są jeszcze mniejsze.

Firma Eveline proponuje nam fajny produkt w niskiej cenie. Jest on w formie białego kremu, nie gęstego, ale też nie rzadkiego, zamkniętego w tubce o pojemności 12 ml za około 10 zł. Posiada cienki dozownik, którym łatwo nakłada się preparat na dany obszar.

Producent zaleca trzymanie kremu przez 30 sekund na naszych skórkach. Ja myślę, że ten czas to znacznie za mało i jednak wydłużam go, np. podczas oglądania TV i wynosi nawet od 5 do 10 minut. Wtedy wszystko jest dobrze zmiękczone i nawilżone. Krem ten nie usuwa nam skórek. Trzeba sobie pomóc, ale dobrze nawilża i zmiękcza co ułatwia odepchnięcie lub wycięcie ich. Specjalnym patyczkiem odpycham pozostałości i cieszę się z zadbanych pazurków. Jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość by pokryć pożądany obszar. Myślę też, że jeśli borykacie się ze zbyt mocno narastającymi skórkami to może działać trochę słabiej jednak na pewno dobrze je nawilży. Na moje wpływa ok więc go Wam polecam :).

Wiem też, że są i negatywne opinie na jego temat, że nie działa i nie pomaga. Ja jestem zadowolona i zdecydowanie Wam polecam. Jeśli miałyście go, to koniecznie napiszcie czy się u Was sprawdził.


Znajdziecie mnie również tutaj:



Komentarze

  1. Mam krem do skórek Eveline tylko w innym opakowaniu i jestem średnio zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią przetestuję jak wpadnie mi gdzieś w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry jest również Instant Cuticle Remover od Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go :) kiedyś zestawię wszystkie które posiadam i coś o nich napiszę :)

      Usuń
    2. w takim razie czekam na recenzję zbiorczą :)

      Usuń
  4. i znowu eveline a ja nic nie miałam z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście nie mam większego problemu ze skórkami, wystarczy mi zwykły najzwyklejszy preparat lub moczenie rąk w wodzie i już jestem sobie w stanie z nimi poradzić :) tego preparatu nie miałam, ale skoro odżywki Eveline potrafią zdziałać cuda, to myślę, że ten żel/krem także i wierzę na słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go teraz kupić, ale zrezygnowałam, bo kupowałam oliwkę do paznokcie Eveline, która była przeznaczona zarówno do paznokci jak i do skórek, więc uznałam, że jeszcze jest mi niepotrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o tej oliwce :) podobno też jest ok :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).