Przejdź do głównej zawartości

PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #5 - ZMYSŁOWA KORONKA



Czy Wam też koronka kojarzy się z sexy bielizną lub zmysłową, dopasowaną sukienką? Ja przed oczami mam kreacje cielistą, pokrytą czarną koronką, tak by wyglądało jakbyśmy były tylko nią oplecione. Szpilki, hollywoodzkie fale, czerwone usta i jesteśmy gotowe na przyjęcie. Ach... Dziś pokazuję Wam "Paznokciowe inspiracje" w takim wydaniu. No może bez tych szpilek, fryzury i szminki :D

Płytkę BP-02 (<-- klik) wybrałam sobie sama w ramach współpracy z Born Pretty Store. Zaciekawiła mnie i zachęciła do wyboru właśnie ta koronka. Po dłuższym namyśle inne wzorki również mi się spodobały, ponieważ są tam drobne kwiatki, a ja mam tylko duże, które po jednym, albo i pół zmieszczą się na moim paznokciu. Do tego dany wzór zajmuje sporo miejsca na blaszce więc posiadaczki dużych i długich paznokci nie będą zawiedzione. Ten egzemplarz posiada cztery wzory, ale są tez i takie płytki, które mają ich więcej. Ja użyłam wzoru na samym dole (na zdjęciu poniżej).

Teraz kilka słów o stemplowaniu, bo dowiedziałam się o dwóch rzeczach. Gdy zabrałam się za malowanie paznokci, niestety wzorek nie chciał się w ogóle odbić. Tak samo miałam przy innych płytkach gdy pierwszy raz ich używałam, jednak za drugim czy trzecim razem wszystko wychodziło. W tym przypadku nie. Zaczęłam matowić stempel, dokładnie czyścić blaszkę, ale to nic nie dawało. Byłam zawiedziona i załamana jak ja zrobię tą recenzję. Z pomocą przyszła mi Paulina i oświeciła mnie, że wzorki lepiej się odbijają gdy czyścimy płytkę zmywaczem bezacetonowym. Czy rzeczywiście lepiej? One się w ogóle odbijają w porównaniu z całkowitym ich brakiem! Druga sprawa to takie moje małe odkrycie. Wzorki robiłam czarnym lakierem Wibo i nie mówię, bo było ok, ale coś mnie podkusiło, by sprawdzić lakiery z chińczyka, których nie lubię na paznokciach, bo są gęste i kredowe. Kiedyś już pisałam o jednym z nich, ale był to biały kolor. Post o nim możecie zobaczyć tutaj. Wiedziałam, że mój czarny Nulan również dobrze odbija, ale jak zestawiłam go z Wibo to nie wierzyłam jaką widzę różnicę. Czerń od Wibo była przezroczysta, a od Nulan smolista i najczarniejsza z czarnych. Do tego każdy zakamarek był super odbity. To zapewne też zasługa zmiany zmywacza do czyszczenia płytki. Podsumowując, lakier z chińczyka za, uwaga uwaga, 4 zł + bezacetonowy zmywacz = piękne stemple! Szukajcie gęstych kredowych lakierów do stempli w sklepie chińskim, w szczególności białe, bo taki jest podobno najtrudniej spotkać. Ja swoje kupiłam bez większego zastanowienia, bo akurat szybko potrzebowałam, były okropne jak ich użyłam na cały paznokieć, a teraz je kocham, bo znalazłam dla nich zastosowanie :) Uff... Przebrnęłam. Teraz przyjemniejsza część posta. Zdjęcia.

Jak na zdjęciu poniżej widać, jako podkład pod koronkę posłużył mi lakier Astor Pro Manicure 933 Perfect Rose. Jest to lakier do "french'a" i wybrałam go dlatego, bo nie kryje dokładnie i chciałam uzyskać efekt trójwymiarowości koronki. Tak jakby leżała na skórze. Robiłam również na beżowym kolorze, ale efekt nie podobał mi się. Było zbyt płasko, bo lakier był kryjący. Wzorek to nic innego jak mój wybawca Nulan 02 i płytka BP-02Całość oczywiście przykryta jest top coatem. Aktualnie używam Golden Rose Gel Look.

Post długi, ale mam nadzieję, że przynajmniej przydadzą się Wam moje dwa "odkrycia". A jak Wam się podoba mani? Ja muszę powiedzieć, że gdy widzę u kogoś różne malowane zdobienia to się zachwycam, ale nie u mnie. Wtedy mi się wydaje, że na moich paznokciach za dużo się dzieje. Na początku tak samo myślałam o tej koronce, ale teraz muszę powiedzieć, że przyjemnie mi się ją nosi :).


Zapraszam również tutaj:



Post ten jest w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was rabat na 10% zniżki w tym sklepie na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy nie tylko do paznokci. Wystarczy kliknąć w pogrubioną nazwę sklepu w tym poście lub baner na tym blogu, a zostaniecie przekierowani na jego stronę. Kod zniżkowy znajduje się na zdjęciu poniżej.


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. on mi się najbardziej z całej płytki podoba :)

      Usuń
  2. uwielbiam koronke - na wszystkim:) a na pazurkach tym bardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to teraz nic tylko robić koronkowe mani :D

      Usuń
  3. uwielbiam koronkowe pazury! <3 ostatnio wpadłam w szał kupowania płytek z koronkowymi wzorami i kupiłam już chyba z 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i takie zmysłowe:))

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze ale cudeńko Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak subtelnie! Bardzo ładnie:)
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą płytkę, ale nie udało mi się jeszcze stworzyć takiego cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie! aż sama mam ochotę kupić płatkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! to zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).