Przejdź do głównej zawartości

PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #6 - MUSIC PLATE


Dzisiejszy post jest na wariackich papierach :D. Paznokcie robione na szybko, a zdjęcia nie mogły wyjść przez światło jakie zafundowała pogoda. Zrobiłam ich kilkadziesiąt, a tylko kilka nadaje się do dzisiejszego użytku, ale powiedziałam sobie, że post się pojawi i jest! :)

Moją dzisiejszą inspiracją jest piosenka Marka Ronsosna i Bruno Marsa Uptown Funk, jak ktoś nie zna to klikamy. Mi się podoba od kilku miesięcy i to właśnie ona zainspirowała mnie do stworzenia tego mani.

Do zdobienia posłużyła mi płytka BP - 47, którą dostałam do zrecenzowania z Born Pretty Store. Na pierwszy rzut oka kojarzy się z Michaelem Jacksonem, którego piosenki bardzo lubię jednak to Bruno ostatnio mną zawładnął :D. Ta piosenka jest w stylu króla popu i pewnie dlatego ją tak bardzo lubię. Wszystko mi się w niej podoba. Jeśli nie jesteście fanami Michaela Jacksona to odradzam słuchanie Uptown Funk.

Płytka ma osiem wzorów muzycznych. Największe z nich czyli klucz wiolinowy i klawisze są dużych rozmiarów. Mniejsze można rozstawiać według własnego uznania na różnych częściach paznokcia, które nam odpowiadają. Ja użyłam trzy wzory, a kolory dopasowałam do stroju Bruno Marsa z teledysku. Szkoda tylko, że róż wyszedł za bardzo czerwony. W rzeczywistości jest "normalny". Na palcu serdecznym odbiłam słynną pozę, którą niestety za bardzo ułożyłam z lewej strony. Pominęłam napisy King of Pop, bo Michael jest tylko jeden, a nie na nim się wzorowałam.

Do wykonania mani użyłam Wibo Extreme Nails po prostu czarny kolor (numer już jest starty), biały Golden Rose Rich Color nr 76, i różowy Sensique Strong & Trendy Nails nr 167. Do stempli jak zawsze użyłam lakierów Nulan 02 (czarny) i 03 (biały) oraz płytkę BP - 47.

I jak Wam się podoba nie tylko mani? :) Na imprezkę można się pokusić o takie wzory.


Zapraszam również tutaj:



Post ten powstał w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was rabat na 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy nie tylko do paznokci. Wystarczy kliknąć w pogrubioną nazwę sklepu w tym poście lub baner na tym blogu, a zostaniecie przekierowani na jego stronę. Kod zniżkowy to UYL91

Komentarze

  1. Fajne. :) muszę sobie w końcu kupić stempel i płytki, bo na razie mogę tylko zazdraszczać takich paznokci, albo męczyć się pędzelkami. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak robisz paznokcie pędzelkami to i ja zazdroszczę, bo mi kompletnie to nie wychodzi dlatego wspomagam się płytkami :D zachęcam do skorzystania z kodu :)

      Usuń
    2. Kiedyś tworzyłam pędzelkiem częściej, ostatnio mi się nie chce. Mam w którymś poście świątecznego Rudolfa robionego własnoręcznie. ;D Skorzystam z kodu jak w końcu zbiorę się do zamówienia z tej strony, po zamówieniu wszystkich innych rzeczy z innych. :D

      Usuń
  2. Strasznie podobają mi się białe paznokcie z czarnymi wzorkami, chyba ten kontrast kolorystyczny sprawia, że bardzo przyciąga mój wzrok. Sama chętnie bym pokombinowała, ale brak mi sprzętu :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to czas najwyższy coś zamówić :) kod zniżkowy jest, a płytki często są w promocji :)

      Usuń
  3. płytka nie w moim stylu ale róż z Sensique jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, płytka raczej na jakąś okazję np. imprezę tematyczną :) ale można też kombinować z wzorami i użyc tylko jednego np. na dwóch paznokciach, a reszta w jednym kolorze :)

      Usuń
  4. Jakie piekne paznokcie !!!!!!!!!!!!!!!! a zdjecia jakie inspirujace !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tym bardziej, że światło było do kitu :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wygląda to połączenie, świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na stylizację paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba! świetne połączenie kolorów i dobór wzorów :) klucz na kciuku <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).