Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE - LUTY (2015)

Dziś 1 marzec więc czas podsumować miesiąc luty. Przedstawię Wam krótko wpisy z ubiegłego miesiąca oraz co się działo u mnie w tym czasie.

Nie pisałam tego nigdzie, ale postanowiłam sobie, że moje posty będą pojawiały się co trzeci dzień. I wiecie co? Tak było! :) Wiem, że niektóre dziewczyny podjęły akcję codziennego blogowania, ale jak dla mnie to jeszcze nie ten czas bloga, żeby tak mocno się udzielać. No i co tu oszukiwać, mogę powiedzieć, że nie podołałabym. Co drugi dzień wydawało mi się również za często, ale co trzy dni jest w sam raz i mam nadzieję, że w dalszym ciągu tak będzie!

Luty jest miesiącem krótkim, a jednak wpisów było więcej niż w styczniu, bo dziewięć. To w związku z obraną częstotliwością publikacji. W poprzednim miesiącu, w szczególności na początku, przyznam się, że trochę poleciałam w kulki. Dopiero później posty pojawiały się w miarę regularnie.

Chcecie wiedzieć jakie wpisy były najchętniej czytane w ubiegłym miesiącu? Przedstawiam Wam trzy pierwsze miejsca. Oto one:
  1. Dwie propozycje walentynkowych paznokci
  2. Na bogato z Born Pretty Store
  3. Drogerie Kontigo i ich marki własne
Jeśli jeszcze nie widzieliście tych wpisów to serdecznie zapraszam! Wystarczy kliknąć w pogrubiony tekst. Teraz reszta postów również wraz z linkami według dat ich dodania.


W tym miesiącu wygrałam w konkursie Golden Rose pt. "Projekt szminka". Nie spodziewałam się, bo moje zdjęcie dodałam na samym końcu trwania zabawy :). Oto i ono:


Nagroda przyszła w ciągu trzech dni! A były nią dwie szminki. Oprócz tego dostałam zaległą paczkę od Wibo i jak mogliście zobaczyć po wpisach paczka do recenzji z BPS, której część już jest zrecenzowana na blogu.



A jak u Was minął luty? Mimo, że był krótki to blogowo dużo się działo. Były Walentynki i co chwile pojawiał się jakiś wpis na ten temat nie tylko u mnie.


Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. ciekawie się u Ciebie przedstawiał luty :) marzec jest dłuższy, więc chyba będzie jeszcze ciekawiej ;))
    co do publikowania postów codziennie... raz się podjęłam, biorąc udział w 31DC2014 - i to był prawdziwy maraton. nie wiem, czy jeszcze kiedykolwiek podołam ;) publikowanie co 2-3 dni to dobry pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś się podejmę wyzwania, ale to raczej będzie luty, żeby było najkrócej :D

      Usuń
  2. Uwielbiam pianki :D Wrzucam je najczęściej do czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przepadam za piankami, ale z kawą były pyszne! Pierwszy raz taką piłam :)

      Usuń
  3. super zdjęcia :)
    masz ładne paznokci :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ale moje paznokcie teraz mają kryzys, są po żelach i nie są w najlepszym stanie :( na szczęście lakier to zakrywa

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej w konkursie ;-) Piękne zdjęcia i świetne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a zdjęcia to dla mnie jeszcze za mało jak na piękne :D

      Usuń
  5. Te puchate paznokcie wyglądają bardzo oryginalne :) Ja też nie wyrobiłabym z codziennym dodawaniem postów, kiedyś trzeba je przecież napisać, a ja czasem nad jedną notką siedzę cały wieczór :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to tak jak ja :D trzeba przecież odpowiednio dobrać słowa :)

      Usuń
  6. Ja się w końcu uaktywniłam blogowo w lutym :) Choć dziś już złapałam dołek, ale może się wygrzebię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie widzieć, że luty Ci minął tak fajnie :)
    Oby marzec był jeszcze lepszy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że dla nas wszystkich tak będzie :)

      Usuń
  8. bogaty luty :) oby marzec był jeszcze bogatszy :D a kawa wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).