Przejdź do głównej zawartości

PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #7 - PANTERKA

Ostatni post był dokładnie tydzień temu. Czas na kolejny! Dawno nie pokazywałam mani, a "Paznokciowe inspiracje" ukazały się w połowie marca, ale teraz to nadrabiam.  Tym razem postanowiłam odwzorować panterkowy print z mojej bluzki.

Spodobało mi się połączenie kolorów. Patrząc na moje lakiery znalazłam idealny duet więc zachciało mi się malowania. Jako lakier bazowy użyłam Golden Rose Rich Color nr 55. Jest to jasne, białe złoto. Solo nie wygląda najlepiej. Typowa "babcina" perła. Jednak w połączeniu z granatowymi centkami bardzo mi się podoba. Nie wybija się na pierwszy rzut oka i trzeba się przyjrzeć, a w sumie wiadome, że i tak każdy będzie zwracał uwagę na wzorek :). Granat to lakier Sensique Strong & Trendy Nails nr 164, który również posiada delikatną perłową poświatę, jednak ciemny odcień nie ukazuje jej mocno gdy mamy tylko ten kolor na paznokciach więc nie jest taki zły. Do zdobień jest jak najbardziej ok, bo wspomnianej perły w drobnych wzorkach w ogóle nie widać. Czas na zdjęcia!

Niestety ostatnie zdjęcie bloger wgrywa bardzo żółte choć na moim komputerze kolory są zbliżone do rzeczywistych. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, natomiast zdjęcia z paznokciami oddają chłodny odcień lakieru, który zdecydowanie przypomina taki jaki prezentuje się na żywo. Trzeba przyznać, że wzór ten wygląda bardzo ładnie, a w takich kolorach nawet elegancko. Do tego nie jest trudny. Wystarczy tylko kilka maźnięć sondą. Ciekawa jestem jak Wam się podoba :)


Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) polecam zrobić, jest bardzo łatwe :)

      Usuń
  2. wow paznokcie świetne !:0 Wpadaj do Nas ;*
    KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie :) na pewno odwiedzę :)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się motywy zwierzęce na paznokciach. Babcia perła nabrała charrrakteru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D podoba mi się to określenie :)

      Usuń
  4. Jakie piękne wykonanie! Może sam wzór nie do końca dla mnie, ale u Ciebie jak najbardziej podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim stylu, co nie zmienia faktu, że u Ciebie wygląda to pięknie, a i wykonanie jest bardzo staranne i nie jest to ani trochę kiczowate <3 (bo panterka przeważnie tak mi się kojarzy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się tak pantera zawsze kojarzy, ale jak widać połączenie kolorów ukazuje ją w innym świetle :)

      Usuń
  6. lubię czasem zaszaleć i zmalować u siebie jakiegoś zwierza, ale zazwyczaj ograniczam się do 2-3 paznokci ;) tym nie mniej sam motyw bardzo mi się podoba, a u Ciebie na dodatkowy plus zasługuje połączenie kolorystyczne - świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam zrobić 2-3 paznokcie, ale jak zobaczyłam jak wygląda to złotko solo to stwierdziłam, że muszę je troszkę podrasować :D

      Usuń
  7. uwielbiam panterki pazueki wprost dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, śliczny ten złoty. :) Kiedyś bawiłam się w robienie panterki i rzeczywiście to dość prosta sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba takie wydanie panterki :) Sama u siebie takich wzorów raczej nie tworzę, ale podziwiam z przyjemnością.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba zarówno zestawienie kolorystyczne, jak i samo wykonanie. Taką panterkę z przyjemnością nosiłabym na własnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci wyszło, jeszcze chyba nie miałam panterki na paznokciach, ale może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super! świetne kolory i bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).