Przejdź do głównej zawartości

PODSUMOWANIE MARCA 2015

Co roku czekam na marzec z utęsknieniem, ponieważ zima odchodzi, a pojawia się wiosna. Mamy już kwiecień, a tu pogoda iście zimowo jesienna. Nie wiem jak u Was, ale u mnie deszcz, silny wiatr i okropne zimno, a teraz nawet i śnieg. Primma Aprilis nas nie oszczędza, ale to najwyższy czas na podsumowanie ubiegłego miesiąca.


Początkiem marca pojawił się wpis również podsumowujący, ale miesiąc luty więc nie będę go brać tutaj pod uwagę. Później poszło kosmetycznie i na tym się skupię.

Trzy najpopularniejsze posty w marcu:

Moje trzy buble
Paznokciowe inspiracje #6 - Music Plate
Paznokciowe inspiracje #5 - zmysłowa koronka

Reszta postów według dat dodania:


Wystarczy kliknąć w wybrany wpis, a link przekieruje Was na właściwą stronę. W marcu, mimo tego co napisałam na samym początku, było kilka ciepłych i słonecznych dni. Udało mi się wtedy zrobić parę zdjęć, które teraz znacznie bardziej mam ochotę robić na zewnątrz. W zimie nie chce się tak bardzo wychodzić na podwórko kiedy temperatura jest ujemna, a im bliżej wakacji tym chętniej korzystam z aparatu na świeżym powietrzu. Może czasem będą pojawiać się posty z moimi zdjęciami. 


Teraz czekam na przesyłkę z Born Pretty Store z nowymi płytkami do recenzji i już nie mogę się doczekać, bo tym razem każda z płytek ma świetne wzory, więc miałam ciężką sprawę z wyborem. Czekam niecierpliwie! Mam nadzieję, że pogoda na święta odpuści i będzie piękne słońce. Jak na razie plusem jest to, że dzień jest coraz dłuższy. Jak u Was minął marzec? :)


Zapraszam również tutaj:




Przypominam o kodzie UYL91, który daje 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment w sklepie Born Pretty Store. Wystarczy kliknąć w pogrubioną nazwę sklepu lub baner znajdujący się po prawej stronie. Zachęcam, bo można znaleźć bardzo ciekawe rzeczy, np. biżuterię, kosmetyki, akcesoria do paznokci i wiele innych. 

Komentarze

  1. U mnie marzec ledwie się rozpoczął a już zawitał kwiecień :-) Czasami tracę kompletnie poczucie czasu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, niedawno było Boże Narodzenie :O

      Usuń
  2. U nas pogoda niestety jest okropna ;( pada i pada nawet nie można wyjsć na zdjęcia ;/

    Moglibyśmy prosić o poklikanie w linki w poście? -- > http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wygoda-luz.html
    Mamy nadzieję, że możemy liczyć na Ciebie <3 Z góry dziękujemy ;*
    Obserwujemy i liczymy na rewanżyk, Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie widziałam żółtych krokusów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Marzec minął bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty!

    Lubię wpisy z podsumowaniami - porządkują blog. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).