Przejdź do głównej zawartości

DWA BUBLE: DOVE, RIMMEL

Moje posty o bublach w tytule miały trzy (Moje trzy buble oraz Trzy buble: Maybelline, L'Biotica, Golden Rose) więc i tym razem szukałam jeszcze jednego, ale później stwierdziłam, że skoro go nie ma to chyba dobrze i nie będę robić tego na siłę. Tak więc oto znalazłam dwa, ale za to takie, po których nie spodziewałam się, że nimi będą.


DOVE SPRAY UNOSZĄCY WŁOSY U NASADY OXYGEN MOISTURE 
To dziwny produkt. Sama nie wiem co o nim myśleć. Producent pisze aby rozpylić 10-12 krotnie u nasady wilgotnych lub suchych włosów, a następnie wmasować palcami i nie spłukiwać. Użyłam go kilka razy tak jak jest w opisie (raz na mokre, raz na suche włosy) i nie wiem czy działa. Raz rzeczywiście włosy były lekko uniesione, za drugim razem już nie. Uniesienie w moim przypadku nie trwa długo niezależnie co zastosuję i jak wysuszę włosy i wcale się nie dziwie. Moje włosy są ciężkie, lejące i sypkie. Szybko tracą lekkość. Miałam bardzo małą nadzieję, że delikatne rezultaty będą widoczne. Nic nie udało mi się wypatrzeć. Cena tego produktu to około 20 zł. Na szczęście kupiłam na promocji za 13, ale nie wiem teraz jak to zużyć i do czego, żeby nie marnować nawet tych 13 zł. Jeśli macie jakieś propozycje to proszę o radę :)


RIMMEL MATCH PERFECTION 2 IN 1 CONCEALER & HIGHLIGHTER 030 CLASSIC BEIGE
Czytałam o nim na wizażu i nie wypadł źle. Kilka dziewczyn na you tubie też go polecało więc przy okazji trwającej promocji w Rossmannie skusiłam się na niego. W drogerii, po aplikacji testera na dłoń, kolor był jasny, a konsystencja kremowa. O ile ta druga przypadłość dalej się zgadza to ta pierwsza nie wiem co się stało, ale kolor jest pomarańczowy, a po aplikacji jeszcze bardziej ciemnieje. Zdecydowanie różny od tego co próbowałam w sklepie z próbnika, choć to dalej niby ten sam kolor 030. Nie kryje najgorzej więc zużyję go na twarz na zamaskowanie drobnych niedoskonałości. Na lato może nie będzie za ciemny, a jeśli tak to rozrzedzę go innym jaśniejszym. Pod oczy zdecydowanie za ciemny. Cena regularna to około 27 zł, ja skusiłam się na niego podczas promocji -49% w Rossmannie. Na zdjęciu poniżej widzicie kolor po aplikacji i po kilku sekundach (tak, sekundach!).

Teraz ciekawi mnie czy znacie te produkty i jakie macie o nich zdanie. Jeśli nie widzieliście jeszcze zdobienia tych paznokci, to odsyłam Was tutaj.
Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. Normalnie masakra co się z tym korektorem dzieje :O Jestem w szoku, bo wiem, że wiele dziewczyn go lubi. No szkoda, że się nie sprawdził, tak samo jak ten spray z Dove.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też jestem w szoku, ale cóż, może ten egzemplarz taki felerny się trafił

      Usuń
  2. Korektor z Rimmela mam i używam jedynie w czasie lada, ze względu an to, że ciemnieje, oraz na krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tylko w tym okresie go będę używać, bo jestem bladziochem. Mam nadzieję, że na lato kolor będzie ok :)

      Usuń
  3. Na szczęście nie miałam styczności z tymi produktami i już wiem, że raczej nie będę miała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. no niestety u mnie bubel :( choć wszystko w sumie gra, pod oczy ma dobrą konsystencję, fajnie kryje, ale to ciemnienie...

      Usuń
  5. U mnie ten korektor była całkiem, całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fryzjerka mnie uswiadomila, ze wlosy sie unosza, jak sa wysuszone, wiec zadnych produktow 'volume'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem :) sama nie liczę na efekt volume, ale myślałam, że włosy będą po prostu delikatnie odbite od nasady, lepsze w układaniu itp :)

      Usuń
  7. Masakra z tym korektorem w takim razie. ;o Różnica jest naprawdę duża.

    OdpowiedzUsuń
  8. Może korektor jest przeterminowany, bo to nie jest normalne zachowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już styczność z tym korektorem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie od tego korektora będę się trzymała z daleka. U mnie Dove również się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedobrze, że się nie sprawdziły.

    Nie trafiłam na nie, bo nie używam produktów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Korektor mnie kusił i chciałam go kupić,ale niestety nie było dla mnie odpowiedniego koloru. Teraz się cieszę,że jednak go nie kupiłam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądając kolor 030 z testera myślałam, że jest odpowiednio jasny, a w domu patrzę i taki pomarańcz... :(

      Usuń
  13. Nie miałam powyższych produktów i dzięki za ostrzeżenie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)