Przejdź do głównej zawartości

KOBALTOWY DUET - MAKIJAŻ I MANICURE

Moim kolorem, który od dawna jest w mej głowie i mam do niego słabość jest kobalt! Polowałam na niego od kilku sezonów, najpierw tylko w lakierach do paznokci, ale te poszukiwania kończyły się klapą, bo okazywało się, że zawsze jest za mało kryjący. Później naszło mnie na eyeliner! 


Gdy tylko znalazłam wymarzone produkty, stwierdziłam, że można się zainspirować. Paznokcie natchnęły mnie do stworzenia dla nich towarzystwa w makijażu :)

Idealny lakier o mocnym atramentowym odcieniu znalazłam w szafie Essence, jest to nr 31 Electriiiiiic, który wszedł niedawno do sprzedaży. Jak go tylko zobaczyłam moje oczy się zaświeciły i tak oto narodziła się miłość od pierwszego wejrzenia. Szkoda bardzo, że na zdjęciach nie wychodzi tak ładnie. Widać lekkie prześwity, a kolor jest chłodniejszy i jaśniejszy, ale uwierzcie, że na żywo już po dwóch warstwach cieszymy się pięknym, mocnym, nasyconym granatem o fioletowym odcieniu bez prześwitów. 

Jak już znalazłam idealny lakier, to naszło mnie leszcze na eyeliner w podobnym kolorze, ale spotkałam pigment Kobo 408 S Cornflower i z kalkulacji wynika, że starczy na dłużej i mam więcej możliwości w jego użytkowaniu, ponieważ mogę go użyć jako cień i eyeliner. No więc ostatnio goszczą u mnie mocne granatowe kreski. Niestety i tutaj jest problem ze zdjęciem, bo wychodzi za jasno jak w przypadku wyżej opisanym, ale na żywo to istna petarda koloru. Jak atrament!



A co Wy myślicie o takim spójnym duecie? Odważyłybyście się na kobalt na oku? Mam jeszcze kilka pomysłów na makijaż + paznokcie, ale nie wiem czy będę umiała to odtworzyć. W każdym razie będę próbować i może się z Wami podzielę :)
Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. Mam dzisiaj ten kolorek na pazurkach :) w rzeczywistości faktycznie nie prześwituje - jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś kobaltową kredkę, którą wprost uwielbiałam, aczkolwiek przyznaję, że była o ton delikatniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciach wychodzi trochę za niebieska i za jasna, w rzeczywistości i lakier i pigment jest bardziej granatowy z odcieniem fioletu i do tego ciemniejszy :)

      Usuń
  3. Wow kolor jest naprawdę genialny:)
    Z czym łączysz ten pigment żeby zrobić kreskę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł na kobaltowy duet. Zarówno kreska, jak i paznokcie ogromnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobaltowa kreska na oku? Poproszę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lakier super, ale ten pigment mnie powalił swoim kolorem i pigmentacją....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ostatnimi czasy nimi oczarowana :)

      Usuń
  7. Straaaaasznie podobają mi się niebieskie kreski na oku, ale niestety nie mogę w takiej wystąpić, gdyż totalnie mi to nie pasuje. Za to u brązowookich jak Ty, wygląda to pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne kolory lakieru i kreski! :) Kreska bardzo ładnie się komponuje i wydobywa kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)