Przejdź do głównej zawartości

MANHATTAN BIRTHDAY COLOURS 020 STRAWBERRY CAKE

Pomalowałam paznokcie lakierem z Manhattan Starwberry Cake i pomyślałam, że go Wam pokaże mimo, że już jest niedostępny. Pochodzi z urodzinowej serii limitowanej. 

Dostałam go od Pauliny, kiedy już ostatnie sztuki były wyprzedawane. Z tej serii były jeszcze dwa inne kolory, biały i różowy. Nie pamiętam jakie miały drobiny, ale wyglądały jak jogurcik. W moje rączki wpadło "truskawkowe ciastko" i trzeba mu przyznać, że wygląda smakowicie. Nałożyłam dwie warstwy, które bardzo lekko prześwitywały więc chciałam zobaczyć jak będzie wyglądać trzecia jednak nic nie zmieniła. Jak się dobrze przypatrzeć to widać delikatnie odrost paznokcia, ale nie jest to jakoś rażące i nie przeszkadza mi to. Nikt raczej nie siedzi z nosem w naszych paznokciach więc normalnie nie będzie widoczne. Mały minus jest za duże drobiny, które po pomalowaniu pokryte są lakierem i już tak ładnie się nie błyszczą jak w buteleczce. Mały brokat jest ok. Ogólnie kolor zachęca, a fakt, że już ma drobiny jest dla mnie tym, że nie trzeba się bawić z ozdabianiem. Jeśli macie podobny kolorek to może warto rozejrzeć się za jakimś ciekawym topem :)

Może w Waszych Rossmannach znajdziecie jeszcze "resztkę" tych lakierów. Mi się bardzo podoba, i kiedy tylko nie będę miała ochoty na kombinacje w ozdabianie, ale jednak "goły" lakier to będzie za mało, na pewno po niego sięgnę :)
Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. Fajny ale raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na paznokciach prezentuje się ładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Manhattanki są moimi ulubionymi lakierami, jednak akurat za takimi z dodatkami nie przepadam ;-) Mimo to u kogoś podoba mi się taki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tak samo w przypadku granitów :)

      Usuń
  4. Pięknie wygląda na paznokciach :) Kolor raczej nie dla mnie, ale z pewnością zwrócił moją uwagę. Piękne masz pazurki!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zadbane paznokcie, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, choć ostatnio walczę z suchymi skórkami :/

      Usuń
  7. Śliczny , ja miałam od nich biały i byłam bardzo niezadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam żółty oprócz tego i nie jest zły, ale szału nie robi

      Usuń
  8. podoba mi się cała seria tych urodzinowych Manhattanów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też :) dobrze, że dostałam taki, bo jak bym miała sama wybierać to miałabym ogromny dylemat :)

      Usuń
  9. Piękny jest. Miła odmiana, bo wszystkie lakiery tego typu mają raczej wyraziste i czasem wręcz nachalne drobinki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).