Przejdź do głównej zawartości

PŁYTKA BP-L018 - REVIEW

Przyszedł czas, by pokazać Wam kolejną płytkę z Born Pretty Store, a jest nią BP-L018 czyli płytka rosyjska ze sweterkowymi wzorkami. Tak jak jej poprzedniczka BP-L010 jest wspaniała i od razu mnie zauroczyła.


Inne, również bardzo ciekawe płytki, możecie nabyć w dziale nail art. Polecam, bo jest w czym wybierać. Poprzednie zdobienie możecie zobaczyć tutaj. W przypadku tej płytki, również próbowałam kilkakrotnie zanim coś wyszło. Chciałam odbić sweterek, później matrioszki, potem znów sweterek i znów matrioszki. Wszystkie próby kończyły się niepowodzeniem, ponieważ wzory idą głównie w linii prostej, a mi zawsze wychodziły pod skos, albo w ogóle jakoś dziwnie krzywo i wtedy nagle mnie oświeciło, że mogę odbić wzór na stemplu, wymalować i dopiero zaschnięty położyć równo na paznokciu! Tak też zrobiłam. Płytka BP-L018 jest bardzo dobrze wybita (wgl te duże wydają się ciut lepsze) i posiada 23 wzory. 14 całopaznokciowych i 9 mniejszych na wybrany obszar. Śmiało mogę stwierdzić, że każdy bardzo mi się podoba. Lakiery, które użyłam czekały długo w kolejce, aż coś na nie wymyślę. Jak widać tak musiało być i warto było czekać, bo wyglądają rewelacyjnie w tym połączeniu.

Tego użyłam: Sensique Art Nails nr 190 Blue Gem, swego czasu były bardzo rozsławione, stare poczciwe Wibo z serii Celebrity Nails nr 9 Deep Ocean oraz Moov Kida. Wzorek to Nulan nr 02. No i na koniec wspaniała rosyjsko-sweterkowa płytka BP-L018 z Born Pretty Store.

Teraz jestem ciekawa, które zdobienie bardziej Wam się podoba, azteckie czy sweterkowe? A może wybrałybyście zupełnie inną płytkę? :)
Zapraszam również tutaj:



Post ten powstał w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was rabat na 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy, np. do paznokci w dziale nail art i nie tylko. Wystarczy kliknąć w pogrubione czcionki w tym poście lub baner na tym blogu, a zostaniecie przekierowani na odpowiednią stronę. Kod zniżkowy to UYL91

Komentarze

  1. Cudowne zdobienie. Przypomniałaś mi o piaskowym lakierze z essence.. jakiś czas temu dostałam go od Pauliny i jeszcze nie malowałam. Hmm.. trzeba to szubko nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ten Sensique też dostałam od Pauliny :D

      Usuń
  2. Jaki piękny wzór, perfekcyjnie doskonałe wykonanie! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja widzę mały mankament, ale nie napiszę, bo wszyscy go wtedy zobaczą :D

      Usuń
  3. Pięknie Ci wyszło zdobienie, zdecydowanie moje kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że przekonałaś się do kolorowanych stempli :P świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze byłam przekonana tylko nigdy nie chciały mi wyjść :D no i jest to czasochłonne

      Usuń
  5. świetna płytka! i piękne zdobienie wymyśliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne paznokcie? i kto to mówi?!
    popatrz tylko jakie Twoje są przepiękne! :) zazdroszczę tak cudownej płytki :) moja jest całkowicie niesymetryczna, rozszerza mi się dołem i żadne piłowanie tego nie poprawia w takim stopniu, jaki bym chciała :( zakochałam się w Twoim mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) no wiem, że moje pazurki nie są najgorsze, cieszę się z tego co mam, a wiem, że bywają dużo dużo gorsze, ale najpiękniejsze to też nie są. U prawej dłoni są szersze i też rosną "łopatkowo" :) na szczęście piłowanko, malowanko i już się tak nie rzuca w oczy :)

      Usuń
  7. Cudnie te wzorki wychodzą ;) wyglądają jak ręcznie malowane;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie prezentuje się ta zieleń na paznokciach. Zdobienie rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba zdobienia mi się spodobały, ale jeśli miałabym wybrać płytkę, to zdecydowanie byłaby to aztecka :)
    Masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! ja też jak bym miała wybierać to byłaby aztecka :) na szczęście nie muszę :)

      Usuń
  10. Genialny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).