Przejdź do głównej zawartości

ZAKUPY Z ROSSMANNA -40% NA PIELĘGNACJĘ TWARZY

Promocji ciąg dalszy za sprawą Rossmanna. Jestem ciekawa czym jeszcze nas uraczy :D. Skusiłam się i ja na trzy rzeczy. Może byłoby ich więcej, ale nie miałam czasu stać w tym tłumie przy regale i czekać. 

Ostatnio zapragnęłam zmienić swoją pielęgnację i chcę przerzucić się na OCM czyli oczyszczanie twarzy olejami. Moja cera jest tłusta, a słyszałam wiele dobrego o tej pielęgnacji, np. umiarkowanie wydzielania sebum, zmniejszenie wyprysków i porów i wiele innych. Mam nadzieję, że się uda. Przy tej metodzie najlepiej jest używać kosmetyków naturalnych więc poszłam w Alterrę. Nad doborem olejków jeszcze się zastanawiam. A teraz co kupiłam.

Alterra Emulsja oczyszczająca - granat BIO - jest to preparat do skóry suchej, ale mimo wszystko chcę go wypróbować, bo jak już wspomniałam, przy OCM najlepiej jest używać naturalnych kosmetyków więc na pewno ta emulsja mi się przyda gdy zmniejszę częstotliwość "olejowania twarzy". Zawiera masło Shea, olej z pestek granatu i żel z aloesu. Wszystko oczywiście bio. Nie zawiera silikonów, parafiny i innych olejów mineralnych. Myślę, że posiadaczki skóry suchej powinny się nim zainteresować. Będzie dobry również dla wegan, jak z resztą pozostałe kosmetyki Alterry.

Alterra Olejek do twarzy - granat BIO - rodzina poprzednika, również do cery suchej. Czytałam, że świetnie się sprawdza do wszystkiego. Do skórek, do twarzy zamiast kremu lub do łączenia go z kremem. Wypróbuję i zobaczę jak to będzie u mnie, może to on posłuży mi do OCM. Ma fajny dozownik w formie pompki. 



Alterra Hydro krem na noc - Winogrona BIO - wykończyłam wszystko co miałam na noc i nawet kilka dni nakładam zwykły krem nawilżający na dzień. Mam nadzieję, że się dobrze sprawdzi, bo często po umyciu moja twarz jest ściągnięta, a tego nie lubię. Również zawiera masło Shea, Pentavitin i kwas hialuronowy. Ma wspomagać proces regeneracji skóry i zapobiegać tworzeniu się zmarszczek.

Każdy z kosmetyków to cena góra 10 zł więc ze zniżką wyszło kilka zł. Gdyby nie czas, to pewnie kupiłabym coś więcej, ale może to i lepiej? :D A co Wy upolowałyście?
Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. Miałam kiedyś tą emulsję do mysia i byłam z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super! mam nadzieję, że u mnie też tak będzie :)

      Usuń
  2. emulsję i olejek z Alterry znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emulsja się u mnie nie sprawdziła niestety, a ten olejek też kupiłam, ale jeszcze nie używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja oba kosmetyki mam po raz pierwszy :)

      Usuń
  4. Z Alterry miałam kiedyś krem nawilżający, działał dobrze ale zapach mi nie do końca odpowiadał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Alterra ma swój specyficzny zapach, ale mi on w sumie nie przeszkadza :)

      Usuń
  5. Daj znać, czy olejowanie sprawdzi się u Ciebie. Również mam tłustą cerę, myślałam o OCM, ale nie wiem, czy uda mi się przełamać barierę psychiczną, bo dla mnie oczyszczanie musi wiązać się ze spłukaniem zanieczyszczeń wodą. Z drugiej strony chciałabym w końcu przestać świecić się jak żarówka :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo odczucie, też musi być woda :D no, ale chce spróbować może się uda :)

      Usuń
  6. Nie szalałam, bo wszystko mam i tak naprawdę kupiłam tylko micel i tonik AA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam całkiem sporo, a i tak kilka sprawdzonych produktów sobie darowałam, żeby nie robić zbytnich zapasów. Myślę, że takie okazje są świetne dla przetestowania nowości czy sięgnięcia po coś, co w regularnej cenie jest dla nas za drogie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, te kosmetyki mam pierwszy raz :)

      Usuń
  8. fajne zakupy...ja też się n trochę skusiłam i teraz mój portfel płacze

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy! Na emulsję Alterry też się skusiłam w czasie promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dumałam nad tym olejkiem z granatem, ale w końcu wróciłam z różanym olejkiem Evree :) Może na Alterrę też się kiedyś skuszę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. nabrałam ochoty na całą trójkę.. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Również chciałam zakupić produkty z Alterry m.in kremy, ale nie zdążyłam na promocję :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)