Przejdź do głównej zawartości

ZAKUPY Z ROSSMANNA -49% I NIE TYLKO

Duża promocja w Rossmannie jeszcze się nie zakończyła. Od jutra rozpoczyna się tydzień dla ust i paznokci, jednak ja nie zamierzam z niej skorzystać, ponieważ z obu działów mam sporo produktów dlatego już dziś pokażę Wam moje zdobycze z Rossmanna i nie tylko. Żeby nie przedłużać, przechodzę do rzeczy.


RIMMEL WAKE ME UP 100 IVORY - mimo iż nie mam suchej skóry, a przetłuszczającą to jednak się skusiłam. Chciałam jakiś podkład na lato nie matujący. Muszę przyznać, że po kilku (około trzech) użyciach jestem na tak. Świecenie widać po kilku godzinach jak to u mnie zwykle bywa, ale nie jest jakieś nachalne. Aktualnie podkład jest jeszcze delikatnie za ciemny mimo, że mam najjaśniejszy odcień, ale cóż. Taki urok bladych karnacji. Na lato będzie jak znalazł. Cena regularna około 40 zł.

RIMMEL MATCH PERFECTION 030 CLASSIC BEIGE - aktualny korektor mam na wyczerpaniu więc musiałam coś przygarnąć. Czytałam wiele opinii na wizażu, na you tubie też kilka osób go poleciło. Kolor wydawał mi się dość jasny, a są dostępne tylko dwa lub trzy. Cena regularna około 27 zł.

RIMMEL SCANDALEYES GEL EYELINER 001 BLACK - jak widać Rimmel króluje jednak eyeliner chciałam z Maybelline. Niestety nie udało mi się. Byłam dwa razy w drogerii i dwa razy pustka. Tak samo w przypadku błękitnego z Lovely. Na szczęście był ten, a ponoć nie jest gorszy i do tego tańszy. Cena regularna to 28 zł.

MAYBELLINE COLOR TATTOO 45 INFINITE WHITE - zakupiony z myślą jako baza pod jasne kolorowe cienie. Ciekawe czy się spisze. Cena regularna to około 26-28 zł.

WIBO BIBUŁKI MATUJĄCE - kupiłam je dziś, czyli bez promocji, ale 5 zł to nie majątek, a słyszałam, że nie warto za ten produkt wydawać dużo pieniędzy z droższych firm.

ORLY NAIL LAQUER 40755 FAINT OF HEART, 40064 ORLON BASECOAT - były na promocji więc skusiłam się na pierwszy lakier Orly i bazę.

KIKO 854 - kupiony z wyprzedaży na blogu Readhead Nails. Przepiękny wiosenno-letni kolor.

PŁYTKI BP-L010 i BP-L018 - płytki ze współpracy, które niebawem oglądniecie na blogu w całej okazałości. Dużo mówić nie trzeba. Są piękne. Wzory mnie urzekły. 

EYELINER YOROM - jego również zobaczycie w akcji. Piękny błękitny kolor, a ja coś ostatnio choruję na kolorowe kreski na górnej powiece więc nie mogłam go sobie odmówić. 

Jeśli planujecie zakupy w Born Pretty Store to zachęcam do skorzystania z kodu UYL91, który daje 10% zniżki.

W poście z zakupami z natury zapomniałam pokazać Wam jednej rzeczy, którą w tamtym czasie nabyłam. Obiecałam sobie, że teraz to zrobię i wybaczcie, ale znów zapomniałam. Mianowicie chodzi mi o nabłyszczający lakier nawierzchniowy z Essence. Podobno bardzo dobry. Pochwalcie się co Wy sprawiłyście sobie lub co zamierzacie :)


Zapraszam również tutaj:



Komentarze

  1. Sama zastanawiałam się nad tym podkładem (RIMMEL wake me up), ale bałam się, ze przy mojej tłustej skórze będzie się ważył. Daj znać jak sprawdził się Color tattoo, bo aż jestem ciekawa czy spełni się w roli bazy pod kolorowymi cieniami :) Kolor lakieru KIKO jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się go bałam, ale niektóre dziewczyny z tłustą cerą chwalą go sobie więc za pół ceny zaryzykowałam :)

      Usuń
  2. Troszkę tego jest :-) Muszę w końcu wypróbować ten osławiony cień Color Tattoo, jestem bardzo ciekawa czy jest faktycznie taki dobry jak wszyscy mówią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten sławny kolor do brwi jest bardzo dobry :)

      Usuń
  3. Lakier Kiko ma niebanalny odcień, bardzo mi się spodobał :) Ja nie kupiłam podkładu Wake me up i teraz trochę żałuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie kupiłam rok temu więc teraz stwierdziłam, że muszę go mieć :)

      Usuń
  4. Używałam kiedyś Wake Me Up (chyba zużyłam 3 buteleczki) i byłam zadowolona. Jednak potem coś się zmieniło, sama nie wiem i moja twarz strasznie się świeciła, podkład wyglądał nieestetycznie i dlatego go odstawiłam. Również kupiłam te bibułki matujące z Wibo - jestem ciekawa, jak się sprawdzą ;). Piękne kolory lakierów - szczególnie urzekł mnie ten jasny z Orly. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może po prostu cera się przyzwyczaiła? :) ten najjaśniejszy to baza

      Usuń
  5. Lakiery Orly mają piękne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama ostatnio zastanawiam się nad kupnem pierwszych lakierów Orly bo mają świetne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy :) Orly też kupiłam i nie żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy ;) ja zamierzam się udać jutro do Rossmana po topy na pewno, a czy coś jeszcze więcej to się okaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaaaakie piękne płytki z BPS! nie wiedziałam ich wcześniej :) a - no i udanych mani z Kiko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płytki pochodzą z tych najnowszych :) dzięki dzięki :D

      Usuń
  10. Miałam capnąć jakieś bibułki i co? I zapomniałam. Eh...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bibułki kupiłam bez promocji, bo jak je zobaczyłam za 5 zł to stwierdziłam, że spróbuję więc bierz za piątaka :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).