Przejdź do głównej zawartości

ŁADNE KWIATKI! PŁYTKA BP-65

Znów przychodzę do Was z propozycją paznokci. Tym razem na tapecie są kwiaty czyli kolejna letnia odsłona manicure. Poprzednie możecie zobaczyć tutaj oraz tutaj

W związku z współpracą z Born Pretty Store zamówiłam trzy rzeczy, a płytka przyszła jako dodatek więc bardzo się zdziwiłam, ale oczywiście mile. Nie miałam wpływu na wybór wzorów, ale ta bardzo mi się podoba. Płytka BP-65 jest cała kwiatowa. Zawiera wzory całopaznokciowe oraz te mniejsze. Moje paznokcie są już dosyć długie, ale jak widać wzór się zmieścił. Płytka bardzo dobrze się odbija. W sumie niewiele wzorów jest ciężko odbić. Płytki są bardzo dobre jakościowo, a do tego tanie. Kusi mnie jeszcze, żeby zrobić te kwiatki, które da się pomalować. Myślę, że mogą wyjść ciekawe rzeczy w połączeniu z różnymi kolorami. Nie chciało mi się jakoś kombinować teraz z ozdabianiem więc zrobiłam zwykłe czarne stemple na różowym lakierze z chińczyka. Spodobała mi się jego buteleczka. Czyż nie jest słodka? Jest to Ushine nr 34. Czarny to jak zawsze Nulan nr 02, który nie załapał się na zdjęcia.

Lubicie kwiaty na paznokciach? Bo ja tak, z resztą lubię większość rzeczy związanymi z paznokciami :D. Najlepiej te, które da się szybko wykonać, a takie są właśnie stemple.


Zapraszam również tutaj:



Post ten powstał w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was rabat na 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy, np. do paznokci w dziale nail art i nie tylko. Wystarczy kliknąć w pogrubione czcionki w tym poście lub baner na tym blogu, a zostaniecie przekierowani na odpowiedni strony. Kod to UYL91

Komentarze

  1. Buteleczka lakieru rozbroiła mnie swoją słodkością *.* Niestety ja nie mam kompletnie cierpliwości do ozdabiania paznokci ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym miała robić ręcznie to też bym nie miała :D

      Usuń
  2. Jakie idealne kwiatki! Podziwiam za precyzyjne wykonanie! Śliczny mani!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! lakier jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna płytka Ci się trafiła :P możesz mnóstwo fajnych mani wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne opakowanie ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te Twoje kwiatki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny manicure. Kwiatuszki pięknie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)