Przejdź do głównej zawartości

IDEALNE WAKCYJNE PAZNOKCIE Z OZDOBAMI Z BPS

Tak długo mnie tu nie było, ale wiecie co? Dobrze jest czasem wyłączyć się z wirtualnego życia. Tak bardzo się w to wczułam, że nie chciało mi się wracać :D. Czas spiąć pośladki i zrobić recenzję produktów z Born Pretty Store. Dziś mam dla Was pazurki prosto z nad błękitnego oceanu! :)


Nie mam niestety dużo zdjęć, bo jakoś kiepsko mi z tym dziś szło, ale chciałam zrobić ten wpis. Jak widzicie, główną rolę grają złote rozgwiazdy. Jak je zobaczyłam, to od razu skojarzyłam je ze wspaniałymi wakacjami nad morzem. Możecie dostać je tutaj. Zamarzyło mi się bogate mani, coś w stylu jakie znajduje się na ostatnim zdjęciu "reklamującym" produkt, ale jakoś nie wychodziło i to co teraz widzicie zrobiłam na spontana. Położyłam gwiazdki i dodałam niebieskie cyrkonie, następnie stwierdziłam, że już wystarczająco ładnie się prezentuje. Delikatnie, ale widocznie. Efekt mnie zadowolił więc nic już nie kombinowałam. Ozdoby jak widać są wypukłe więc lepiej będzie jak je przykleimy, niestety ja tego nie zrobiłam (a nie chciałam zalewać topem) i już jedną zgubiłam :(. W opakowaniu jest ich 5, a ja już zubożałam. Ich plusem jest to, że nie są proste, a lekko zaokrąglone więc z łatwością się je dopasowuje. Bardzo mi się podobają, szczególnie teraz w lecie. Jak patrzę na to mani, jego kolory, to widzę palmy, plażę i błękitne morze... Ach! :)

Do wykonania tego prostego mani użyłam lakieru LadyCode by Bell, niestety nie wiem jaki ma numer, bo był zapakowany w kartonik, a jak można się domyślić, pudełeczka już nie posiadam. I tak jest już niedostępny. Była to seria "biedronkowa". Ten jasny, to również niemożliwy do kupienia limitowany lakier Essence z zeszłorocznej edycji Love Letters nr 02. Oprócz tego prawdziwe gwiazdy wieczoru --> klik, no i niebieskie cyrkonie kupione w jakimś zwykłym sklepie. Są to ozdoby z klejem, chyba do telefonu itp :) 

Mam nadzieję, że już wrócą mi chęci na blogowanie, bo jak już wspomniałam trochę mnie ta przerwa rozleniwiła, ale cóż, wakacje i piękna pogoda robią swoje. Jak Wam mija czas? No i przede wszystkim jak się podoba mani? :)


Zapraszam również tutaj:




Post ten powstał w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was rabat na 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy, np do paznokci w dziale nail art i nie tylko. Wystarczy kliknąć w pogrubione czcionki w tym poście lub baner na tym blogu, a zostaniecie przekierowani na odpowiedni strony. Kod zniżkowy to ULY91 

Komentarze

  1. świetnie to wygląda, pomimo tego, że "skromnie" to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękny manicure! Taki morski! Faktycznie idealny na wakacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak w nadmorskim kurorcie :D

      Usuń
    2. Haha, dokładnie :) Mnie również bardzo przypadł do gustu!

      Usuń
  3. Genialne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie takie ozdoby chyba by długo nie wytrzymały ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja zaraz jedną gwiazdkę zgubiłam :(

      Usuń
  5. Totalnie moja estetyka i kolory, ponieważ lubię takie morskie klimaty :)
    Nie przepadam za różnymi świecidełkami, ale tutaj wygląda to pomysłowo i estetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądają :] Mi paznokcie się osłabiły i nie mam ochoty ich teraz malować. Wiec oglądam i zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne połączenie! faktycznie aż się można rozmarzyć o wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wygląda :) Ja sama takich ozdób nosić nie mogę, bo pokusa skubania, podważania i talent do zahaczania o dokładnie wszystko bardzo szybko uśmierca wszelkie artystyczne wysiłki...
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wypukłe są te ozdoby, pewnie by mi przeszkadzały.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)