Przejdź do głównej zawartości

TATUAŻE NA DŁONIE Z BPS


Od jakiegoś czasu bardzo modne są tatuaże, te "sztuczne", które możemy sobie zrobić sami bez niszczenia swojego ciała niepotrzebnym rysunkiem na stałe. Mi się ten trend bardzo podoba więc się skusiłam na taki wynalazek, tym bardziej, że moda przeszła na naklejanie go na palce, tuż nad paznokciami. 

Jak dla mnie wygląda to bardzo efektownie i nie trzeba kombinować z paznokciami. Wystarczy biały lakier i mamy bardzo odświeżone dłonie. Tym bardziej latem, gdy opalenizna jest mocniej widoczna. Do tego długa sukienka, sandały i wianek na głowie. Coś w stylu boho/hippie (nie wiem czy dobrze kojarzę te style :D). Czy Wy też to tak widzicie? :) Takie właśnie tatuaże dostałam z Born Pretty Store do przetestowania i to właśnie na nie najbardziej czekałam. Możecie kupić je tutaj. Zestaw składa się z 10 par, od najmniejszej do największej. Ja użyłam tych mniejszych i szczerze mówiąc nie wiem czy te duże mi się przydadzą. Do wyboru jest kilka wzorów. Jak można się domyślić nie jest to trwały dodatek do manicure, raczej na jeden dzień, ponieważ dłońmi cały czas coś robimy. Jak się przebierałam to z kciuka tatuaż się osunął. Trzeba je po prostu zrobić tuż przed wyjściem. Mimo wszystko myślę, że to świetny gadżet na letnie imprezki. Biały lakier to Golden Rose Rich Color nr 76. 



Tatuaż na dłoni to mój zakup z chińczyka, który pokazywałam Wam na Insta i FB. Myslę, że świetnie tu pasuje. Raczej też szybko zejdzie, ale jeśli wybierzemy inną część ciała, np. ramię to będzie siedział 2-3 dni. Oczywiście jeśli podczas kąpieli nie będziemy go mocno trzeć. I jak Wam się podoba taka propozycja? Dla mnie jest to mały powrót do dzieciństwa :)


Zapraszam również tutaj:



Post ten powstał w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was rabat na 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy, np. do paznokci w dziale nail art i nie tylko. Wystarczy kliknąć w pogrubione czcionki w tym poście lub baner na tym blogu, a zostaniecie przekierowani na odpowiednie strony.

Komentarze

  1. Całkiem fajnie to wygląda, aczkolwiek gdzieś widziałam złote tatuaże i wtedy do opalonej skóry wyglądają naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam też i złote :) również tak uważam :)

      Usuń
  2. Fajnie, lecz ja nie lubię bawić się w takie rzeczy;]

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądają! już od jakiegoś czasu mam je na swojej wishliście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad nimi, ale bałam się, ze będą za duże. Calkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te duże to rzeczywiscie są duże, ale małe spokojnie będą pasować. Ja mam drobne paznokcie i jest ok :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to wygląda.
    Jak byłam mała to uwielbiałam wszelakie tatuaże, więc dla mnie też byłby to taki powrót do dzieciństwa. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).