Przejdź do głównej zawartości

MARYNARSKIE PAZNOKCIE - NAKLEJKI WODNE Z BPS

Niestety znów zaniedbałam bloga... ale cóż, w końcu są wakacje! Pogoda dopisuje więc nie chce się siedzieć przed kompem, do tego inne obowiązki i brak czasu na bloga gwarantowany. Mam nadzieję, że już niedługo się to zmieni, choć nie będę obiecywać, bo różnie bywa :). 

Została mi ostatnia rzecz z Born Pretty Store do przetestowania i są to naklejki wodne -> klik w stylu marynarskim więc idealne na lato. Nie maluję paznokci teraz fantazyjnie, bo zwyczajnie szkoda mi na to czasu. Zazwyczaj jest to jeden kolor, a jeśli więcej to nie w formie wzorków tylko na kilku paznokciach. Tak zrobiłam i teraz. Użyłam trzech kolorów, typowo marynistycznych: czerwony Sensique nr 150 , niebieski Sensique (starty numer, ale była to limitka) i biały Golden Rose Rich Color nr 76. Na biały nałożyłam naklejki, które są świetnym rozwiązaniem gdy tak jak mi teraz nie chce się stemplować, malować, ani nic innego kreatywnego robić na paznokciach. Ozdoby są bardzo drobne więc dla mnie na plus, bo mam małe paznokcie tym bardziej jak są krótkie. Można fajnie je rozplanować, by uzyskać ładne efekty. Ich nakładanie jest bajecznie proste. Wystarczy przygotować miseczkę/spodek z wodą i wybrany fragment położyć na niej na kilka sekund wzorkiem do góry. Potem pomagamy sobie pensetką ściągnąć naklejkę i nakładamy na paznokieć. Wydaje się, że dużo z tym zabawy, ale nic bardziej mylnego. Sama tak myślałam dopóki nie spróbowałam. Na lato to idealna rzecz! :)

Mam nadzieję, że zestawienie się Wam podoba, a blogiem zajmę się już na dobre :)


Zapraszam również tutaj:



Post ten powstał w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. W związku z tym mam dla Was rabat na 10% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment. Zachęcam, bo można znaleźć ciekawe rzeczy, np. do paznokci w dziale nail art i nie tylko. Wystarczy kliknąć w pogrubione czcionki w tym poście lub baner na tym blogu, a zostaniecie przekierowani na odpowiednie strony. Kod to UYL91 

Komentarze

  1. świetne naklejki :) lubię marynarskie motywy, nie tylko na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, naprawdę fajne te naklejeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo, śliczne! proste pomysły są najlepsze :) piękne, wesołe te naklejki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, że się podobają, bo miałam lenia :-D

      Usuń
  4. śliczne naklejki ;) lubię marynarskie motywy na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne naklejki, idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).