Przejdź do głównej zawartości

SAILOR MOON OD LADY QUEEN I MÓJ POWRÓT NA BLOGA!



Pamiętacie "Sailor Moon", słynną "Czarodziejkę z Księżyca"? Któż jej nie pamięta! A ile z nas było jej fanem? Sądzę, że dużo. W tym i ja, ba... nawet dalej jestem :D dlatego nie mogłam przejść obojętnie obok płytki z jej wizerunkiem.



Dla mnie są to wspaniałe czasy, miałam około 5 lat gdy "Sailor Moon" pojawiła się na ekranie. Z odcinków nie pamiętam dużo, ale zawsze z siostrą bawiłyśmy się w "czarodziejki" na podwórku :D. Mogę się przyznać, że dłuższy czas temu (ale już i tak duża byłam :D) oglądnęłam wszystkie odcinki dla przypomnienia, a może kilka miesięcy wstecz przeglądnęłam kilka odcinków najnowszej serii, czyli "Sailor Moon Crystal". Swoją drogą "stara" czarodziejka jak dla mnie pozostanie kultowa. No ale to nie recenzja ulubionego serialu z dzieciństwa, a płytki do paznokci ze sklepu Lady Queen, która nazywa się hehe014. Od razu skojarzyłam scenerię galaxy, ale żeby nie było to zwykłe galaktyczne niebo jakie robi się zawsze, zrobiłam bardziej rozmarzoną wersję. Idealnie pasującą do Bunny Tsukino. Na białym lakierze pociapałam pastelowe kleksy, niebieskie, fioletowe, różowe i srebrne, a na tym odbiłam wzór. Efekt bardzo mi się podoba. Sama płytka bardzo mnie zaskoczyła, bo świetnie się odbiła, a w sumie nie byłam nastawiona na coś rewelacyjnego. Jak widać, jest wzór księżniczki Serenity, kokardki różnej wielkości, całopaznokciowy zbiór kilku wzorków w formie księżyca oraz duża gwiazda wokół czarodziejki, która według mnie jest bezużyteczna, bo nijak nie można jej odbić. Jest po prostu za duża. Reszta jest jak najbardziej ok, a ja jestem na tak.


Swoją drogą to chyba przez "Czarodziejkę" mam słabość do azjatyckich detali, bo już dwie płytki z motywem Azji Wschodniej czekają na recenzję, a ja nie mogę się doczekać kiedy ich użyję. Lubię też odwiedzać chińczyka, bo tam są np. lakiery z zakrętką w kształcie główki, itp. Takie małe słodkie dodatki do codzienności. Może kiedyś będzie mi dane odwiedzić tę część świata :).

Zachęcam Was też do skorzystania z kodu zniżkowego LNLC15, który daje 15% zniżki w sklepie Lady Queen!



Jeszcze krótkie wyjaśnienie odnośnie braku działalności na blogu. Niestety pod koniec lipca mój komputer się zepsuł i musiałam go reanimować, a w tym samym czasie zaczęłam pracę i nie umiałam na początku się ogarnąć z tym wszystkim. Teraz mam nadzieję, że pójdzie już z górki :)


Zapraszam również tutaj:

Facebook


Komentarze

  1. idealnie oddałaś klimat Czarodziejki - naszej kultowej bajki z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiałam Sailor Moon! bardzo ładna płytka, świetne tło pod stemple :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepsze pytanie by było kto jej nie lubi :D

      Usuń
  3. Super - naprawdę jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)