Przejdź do głównej zawartości

ROZSTANIA I POWROTY

Hello Blogspot!
Najtrudniejszy pierwszy krok, choć w przypadku tego bloga jest to drugi, drugi powrót. Nie zmienia to faktu, że przy każdym powrocie trzeba zrobić ten ważny, przysłowiowy pierwszy krok, który u mnie trwa od kilku miesięcy.


Życie codzienne, natłok w pracy, obowiązki. Wszystko to powodowało, że było mało czasu i coraz mniej chęci na prowadzenie bloga, a czas od ostatniego posta do teraz się wydłużał. Stwierdziłam, że ta przerwa za długo już trwa, żeby wracać, tym bardziej po raz kolejny i po tak długim czasie. Usunęłam też konto blogowe na insta i fecbook'u. Jednak w pewnym momencie zaczęło mi czegoś brakować. Tej małej odskoczni do innego świata, mojego świata, który sama tworzę. Od kilku miesięcy, około 3-4, krążyła w mojej głowie myśl o powrocie, ale się bałam. Nie wiem czego. Długiej przerwy? Tego, że znów nie dam rady? Od miesiąca namiętnie myślę o powrocie i stwierdzam, a co tam. Trzeba mieć swój "odmóżdżacz" od codzienności. Myślałam, żeby założyć nowy blog, ale później stwierdziłam, że nie ma po co. Fajnie będzie wrócić kiedyś do starych postów. Nie obiecuję sobie częstych publikacji, ale w miarę regularnych. Mniej więcej wiem, jak ułożyć czas, żeby wszystko poszło jak należy oraz mam kilka nowych pomysłów. Teraz trzeba tylko spiąć pośladki i działać! 

Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki, lecz rzeka płynie i woda już nie jest taka sama. W związku z tym powiem krótko, chcę życzyć sobie i Wam miłego blogowania i czytania!

P.S. Mój nowy instagram --> klik :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PREPARATY DO USUWANIA SKÓREK - RANKING

Dziś przychodzę do Was z postem na temat preparatów do skórek. W moim rankingu znalazły się cztery, które aktualnie posiadam i używam. Teraz chciałbym się podzielić z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.

DROGERIE KONTIGO I ICH MARKI WŁASNE

Miałam tę przyjemność wygrać w grudniu u Agu Blog kosmetyki tej firmy. Dlaczego dopiero teraz je pokazuję? Bo miałam dużo czasu by się z nimi dobrze zapoznać, a poza tym nie miałam robić posta na ich temat. Dopiero niedawno stwierdziłam, że może jednak coś naskrobię :).

BIELENDA MAGIC BRONZE BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA

Lato w pełni! A jak lato to i brąz na skórze. Czasem jednak trudno jest nam się opalać, bo np. nie mamy czasu, albo co gorsze gdy czas jest to nie ma pogody, albo po prostu ciężko naszej skórze to idzie (moja tak ma). Wtedy warto sięgnąć po słońce z butli! :)